top of page

CHI tiesinamasis kremas plaukams Straight Guard


CHI STRAIGHT GUARD SMOOTHING STYLING CREAM TIESINAMASIS PLAUKŲ KREMAS

Aš esu dar visiška naujokė plaukų stilizavimo priemonių naudojime, tačiau lengvai mokslus krimsti man padeda kokybiškos plaukų priemonės iš Amerikos CHI. Apie jas jau rašiau ne kartą. Priemonės profesionalios, kokybiškos, skalsios, turi patogius dozatorius, kurie niekada nepaveda, ir, svarbiausia, atlieka tai, ką žada. Gražios ryškios skirtingų spalvų pakuotės, kurių kiekviena atstovauja tam tikrą liniją. O jų į valias: CHI Kardashian (dėmesio populiarių naujienų mėgėjoms!!!), CHI Organics, einančioms iš proto dėl natūralumo ir grožio vienu metu, CHI Professional, kuri skyla į dar bene 10 atšakų visiems įmanomiems plaukų tipams (gali pati pasižiūrėti) ir poreikiams. CHI Tools turėtų profesionaliai įgyvendinti mūsų fantazijas plaukų stilizavimo srityje. FAROUK Royal Treatment linija skirta plaukų priežiūros priemonėms keliančioms pačius aukščiausius reikalavimus.

Kol as aš esu apsistojusi ties raudonąja CHI Infra linija, skirta dažytiems plaukams, labiausiai patikusia CHI ENVIRO, glotninančia mano besiaikštijančius ilgus plonus plaukus, ir CHI Thermal Styling, linija, kurią sudaro šukuosenos formavimo, modeliavimo ir užbaigimo priemonės, apsaugančios nuo kenksmingo poveikio plaukams. Priemonės leidžia sukurti įvairiapusį plaukų stilių, o aš labiausiai dievinu kūginėmis žnyplėmis garbanotus plaukus. Mano užgaidas pildo CHI STRAIGHT GUARD. Koks jis?

Pirmiausia, noriu pasidžiaugti, kad nusipirkau didžiulį butelaitį man taip patikusio CHI ENVIRO plaukus glotninančio šampūno. Nesusipažinusioms su CHI priemonėmis siūlyčiau pradėti būtent nuo šios linijos. Nuo jos mano besišiaušti mėgstantys plaukai tampa glotnūs, blizgantys ir slidūs. Tai geriausia, ką esu išbandžiusi savo plaukams. Taip pat galiu pasidžiaugti, kad mano ilgų plaukų galiukai lengvai atlaiko karštų prietaisų atakas su CHI Infra raudonosios serijos plaukus apsaugančiu purškikliu (todėl nereikia dažnai kirptis), o ypatingo švelnumo ypatinga proga plaukams suteikia tos pačios serijos šilkas. kai tiek patiksusių priemonių, kaip galėjau neišbandyti ir raudonojo plaukų kremo, kuris ir vėl suteikia plaukams mano trokštamo glotnumo, tuo pačiu apsaugodamas juos nuo karščio.

Tiesinant ar garbanojant, svarbu, kad plaukai ne tik būtų apsaugoti, bet ir išliktų purūs, neprisiplotų prie makaulės po pusvalandžio, per greit nesusiriebaluotų (o dabar dar vasara!). Kartu norisi, kad ir blizgėtų. Ir kaip galiu nemylėti CHI, jei šios priemonės visa tai duoda mano plaukams?

Kad ir ką pasirinkčiau iš CHI, mano plaukai atrodo gerai (bent jau man pačiai). O svarbiausia yra sveiki. CHI STRAIGHT GUARD patenkina visus mano poreikius modeliuojant plaukus. Jis nesuteikia tokio blizgesio overload plaukams kaip specialūs blizegsio suteikiantys lakai, tačiau duoda natūraliai atrodančio spindesio. Užtenka vos vieno dozatoriaus paspaudimo. Išdžiovinu dar drėgnus plaukus, išdžiovinu džiovintuvu, sugarbanoju, ir vuolia.

Šis kremas skirtas nepaklusniems, garbanotiems plaukams. Jis suteikia plaukams glotnumo ir nepaprasto žvilgėjimo, jie tampa lengviau formuojami, paklusnūs ir švelnūs.

Priemonės sudėtyje esantis vertingasis Pantenolis saugo plaukus nuo išsausėjimo ir žalingo aplinkos poveikio. Hydrolizuotas šilkas puikiai drėkina, stiprina ir regeneruoja praradusius spindesį plaukus, suteikdamas sveiką išvaizdą, elastingumą ir minkštumą.

Naudojimas: išspausti nedidelį kiekį kremo ant rankos ir užtepti ant drėgnų plaukų. Išdžiovinkite plaukus su džiovintuvu, suteigdami pageidaujamą formą. Rekomenduojame įlašinti keletą lašelių.

Pirkti: Farouk

Kaina: ~15 EU

Kiekis: 251 ml.

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page