top of page

Nusivyliau Yankee


YANKEE GĖLIŲ KVAPO ŽVAKĖ A CHILD`S WISH

Jei kokiam visuotinai aptariamam objektui ir negalėjau atsispirti, tai Yankee žvakei. Koks tu blogeris, jei jos neturi, koks youtuberis, jei nedegini savo video fone. Toks jausmas, kad svarbiau turėti šią žvakę, nei nusipirkti duonos, tačiau tas ir buvo - mane labai atbaidydavo žvakės kaina. Kol kas mokėti daug už žvakę neleisdavo širdis, nes juk yra ir vertesnių išlaidauti dalykų? Taip? Bet noras toooks stiprus? Kaip gerai švęsti įkurtuves, nes dovanų gauni to, ko paprastai sau neleistum nusipirkti. Taip ir buvo. Šventėme įkurtuves, atvažiavo draugė, ir štai. Olialia. Mano išsvajota žvakė.

AR TIKRAI MANO SVAJONĖ IŠSIPILDĖ?

A Child`s Wish kvepia būtent taip, kaip mano pirmieji kvepalai, kuriuos paauglystėje padovanojo teta. Gaivus, kiek salstėjantis kvapas, kurį pauosčius esi užburtas apkerėtas. Mano svajonė išsipildė. Ar tikrai?

Grįškim į priešistorę metais atgal. Tos pačios draugės įkurtuvės Vilniuje. Atnešu jai dovanų sojų vaško žvakę stiklainėlyje, įstatytame į rankų darbo medinius apkaltus. Draugė uždega žvakę, o ta kad pradeda rūkti, kampai pajuosta. Laukiu, kol pradės nors kiek kvepėti - irgi nieko. Neturiu kur dėti akių.

Panašiai su Yankee žvake - visi jas perka, nes stipriai prikvėpina namus, na jau nekalbant apie reklamos perteklių, kuris norim nenorim, vistiek veikia pasąmoningai. Uždegu draugės dovanotą žvakę. Sėdim, vyną gurkšnojam, o žvakė kaip neskleidžia jokio kvapo taip.

GRAŽU, BET MAŽAI NAUDOS

Na ką, su gynais natūraliais ekstraktais milžiniškame stiklainyje, kuris turį nuo kvapo išgaravimo ir dulkių apsaugantį dantį, tikrai yra mano namų puošmena ir pasigėrėjimo objektas, tačiau gaila, kad tikėtasi tiek daug, o gauta tiek mažai. Kalbu apie gėlių kvapą, kurio tikėjausi bent šimtą kart stipresnio, cha. Na kodėl gi ji kvepia tik nosį prie pat prikišus??? Kaip ir džiaugiuosi, kaip ir esu kiek nusivylusi. Ar pirkčiau pati? Taip, aišku, tik iškamantinėčiau pardavėją, kuri gi kvepia stipriausia, nes man patinka aiškiai išreikštas kvapas ir skaniai kvepiantys mano nauji namai.

Pirkti:

Kaina:

Talpa: 411 g.

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page