top of page

Revi Shock plaukams


REVI SHOCK PLAUKŲ KAUKĖ/SERUMAS

Šiandien papasakosiu apie visai netikėtai kirpykloje išbandytą plaukų kaukę ypač sausiems, nualintiems plaukams. Nesu tikra, ar tai tas pats produktas, kurį matai mano įkeltoje nuotraukoje, bet kažkas panašaus.

Kirpyklose šalia plaukų kirpimo dažnai yra pasiūloma ir kitų procedūrų. Dažniausiai aš jų atsisakau, nes tai papildomos išlaidos, o nauda plaukams abejotina. Pavyzdžiui man dažnai siūloma ištiesinti plaukus, ką sau leidžiu itin retai, uždėti plaukų putų, nuo kurių man greitai pradeda niežėti galvą arba užtepti aliejuko, su kuo dažniausiai sutinku. Šį kartą kirpykloje man buvo pasiūlyta plaukam uždėti kaukę REVI SHOCK su keratinu. Su pasiūlymu smalsumo vedama sutikau, o efektas taip patiko, kad nusprendžiau viską papasakoti.

Ant plaukų buvo užtepta vienkartinė kaukė, palaikyta apie min. ir tada nuplauta. Tuomet plaukai buvo išdžiovinti fenu ir ištiesinti plaukų žnyplėmis. Kirpėja paprašyta parodė, kaip ta kaukė vadinasi. REVI SHOCK. Parduotuvėje pirkti nesu mačiusi, tačiau panorėjus galima rasti viską. Aš net radau kaukę internete, tačiau viskas išparduota. Kainuoja apie 3 EU.

EFEKTAS

Dar nesu turėjusi tokio švelnumo ir tiesumo plaukų. Kirpėja žadėjo, kad efektas bus iki kelių plaukų plovimų, ir ji visisškai nemelavo. Mano plaukai paprastai yra likę pūstis, suktis, veltis, tad tokia kaukė labai palengvino jų priežiūrą. Tokie plaukai yra mano svajonė. Ieškosiu pirkti šios kaukės, o jei nerasiu, vėl keliausiu į tą pačią kirpyklą. Ypatingai tokia kaukė yra aktuali švenčių proga.

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page