top of page

Feelunique istorijos pabaiga


KUO BAIGĖSI ISTORIJA SU FEELUNIQUE

Aš dar nepasakojau, kuo baigėsi ta nemaloni istorija su angliška internetine Feelunique parduotuve. Parduotuvė žada, kad jos klientas apsipirkdamas gaus pakankamai dėmesio, kad pasijustų unikaliu. Deja, ne visi mano apsipirkimai joje buvo sėkmingi.

Paskutinį kartą kai man, nepatenkintai gerokai aplamdytu ir vėluojančiu siuntiniu, Feelunique klientų aptarnavimo žmogysta, prisidengdama slapyvardžiu Blanka, pasiūlė pasimokyti anglų kalbos, o ne skūstis - supykau. Geriausia pamoka tokiam neprofesionalumui yra viešumas. Tai ir paskelbiau, nes turiu tokią teisę.

Iš kart po įrašo publikavimo Feelunique paskelbė visuotinę mano paiešką. Per Twitter paprašė parašyti savo apsipirkimo kodą. Man neatsakius (aš irgi principinga kai reikia), patys tą kodą susirado ir patikrino ką pirkau. Dar kartą paprašė susisiekti. Aš nieko nedariau, nes jokios piniginės kompensacijos nesiekiau. Tik paprasto atsiprašau.

Tuomet gavau laišką į elektroninį paštą (visus kodus parduotuvės darbuotojai geba ir patys susirasti, tik tingi). Rašė turbūt viena iš aukščiausias pareigas užimančių darbuotojų klientų aptarnavimo skyriuje. Sulaukiau daug atsiprašymų už viską, ką patyriau: vėlavimą, suglamžytą dėžutę ir t.t. Visgi nesulaukiau prisipažinimo, kad kas nors iš Feelunique klientus aptarnaujančių žmonių man parašė įžeidžiantį laišką. Na, tai jau jų reikalas. Taip pat parašė, jog į mano sąskaitą per dvi, tris dienas sugrįš visi pinigai už šešėlių paletę (ji nesudužo).

Iš tiesų kažkiek nustebino toks gestas, pasirodė labai profesionalus elgesys, o ir pats laiškas šį kartą jau atrodė daug profesionalesnis. Žinau, kad vieno žmogaus netinkamas poelgis dar nerodo visų parduotuvės darbuotojų požiūrio į kitakalbius klientus, kurie anaiptol ne visi kalba idealia anglų kalba, tad į paskutinį laišką atsakiau dėkodama už profesionalumą ir pinigų grąžinimą.

Taip baigėsi istorija su Feelunique. Pinigus gavau, kaip ir žadėta. Ar pirkčiau ten dar kartą? Visai neseniai pirkau dovaną pusseserei. Siuntinys atkeliavo per maždaug 10 d. Viskas gerai. Tikiuosi, kad tai tik buvo vienintelis blogas atvejis mano internetinio apsipirkimo istorijoje, tačiau apie parduotuvės darbą galite surasti nemažai blogų atsiliepimų. Kai kam pasiseka, kai kam ne.

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

©Karolina Mikaliūnė 

beauty blogger&make-up artist

bottom of page