top of page

Aš darže???


PAGALIAU GALIU SODINTI

Nepasakyčiau, kad to laukiau, tad atrastas malonumas yra visisškas siurprizas!

Mano gyvenimas nėra tik dekoratyvinės kosmetikos testavimas ar sėdėjimas prie veidrodžio. Šiandien noriu parodyti kitą savo aistrą - sodinti ir prižiūrėti. Namai turi būti tokie gražūs kaip ir mes, bei atspindėti mūsų asmenybę. Šiuo metu man labiau patinka puoselėti augalų, o ne savo grožį:)

Kai vaikystėje matydavau ravinčią mamą, niekada nenorėjau jai padėti. Tikriausiai yra teisingas pasakymas, kad kiekviename gyvenimo etape žmogus turi daryti tai, kas jam priklauso: žaisti, ruošti pamokas, eiti į būrelius, mokytis, stoti į universitetą, tekėti ir t.t.

Į mano gyvenimą jau atėjo namų kūrimo etapas, tačiau viskas savo laiku. Mokslai baigti, yra darbas, hobiai, šeima, tad galima jau ir rankas sukišti į žemę. Šis noras daugeliui atsiranda tada, kai įsigjami nuosavi namai. Močiūtė ir mama kūrė savo namų jaukumą, kuris yra be jokių abejonių savitas, o dabar, man artėjant link trisdešimtmečio (o siaubeČ, atėjo metas tuo užsiimti ir man. Nesvarbu, kad viskas nauja, patirties trūksta, tačiau svarbiausias yra noras ir savo namų vizija.

Naujuose namuose gyvename tik kiek daugiau nei du mėnesius, tačiau iš kart atsikrausčius skubėjau pirkti gėlių ir medelių. Man yra labai svarbi ne tik namų švara, kas kartais tikrai vargina, bet ir aplinka, t.y. viskas, kas yra namo išorėje. Kaip buto ar namo viduje tuščias erdves užpildome augalais, taip ir kieme turi atsirasti augalų, tačiau kiekvienas iš jų turi atlikti tam tikrą funkciją. Skubėjome iškirsti senus krūmus, kurie nevedė vaisių, tačiau palikome vyšnią, nors ir sergančią amaru, nes ji aplipusi vyšniomis. Dabar jau ne laikas ją gydyti...

BUKASPYGLIAI PUSKIPARISIAI NANA GRACILIS

Atsimenu jų pavadinimą, nes buvo užrašytas. Senieji namo gyventojai paliko daug vazonų, tad norėjau juos pripildyti. Gėlių parduotuvėje akį patraukė šie mažaūgiai medeliai, kainuojantys po 10 EU. Norėjau ne vienmečių augalų, tad jie tiko kaip tik. Dar man buvo svarbu, kad jie labai lėtai auga: per metus - 3 - 5 cm. Atsparūs šalčiui ir labai mėgsta šviesą. Svarbu apsaugoti nuo žvarbių vėjų. Matysiu, kaip tai seksis žiemą, nors prie jūros juk nebūna šalta.

MĖLYNA KABANTI GĖLĖ

Dar nesu tokia ekspertė, kad žinočiau gėlių pavadinimus vien tik į jas pažvelgusi. Deja, šios gėlės pavadinimas nebuvo užrašytas. Ją man padovanojo svečiai įkurtuvių proga. Patikėk, kvapas kaip sysiuko, bet graži.

DEKORATYVINĖ BRAŠKĖ IR KITI

Dekoratyvinė braškė yra mano didžioji meilė. Jos braškės neskanios, bet kaip gražiai žydi pats augalas! Atsiprašau, kad nuotraukoje matai ir PUPA naujieną, tačiau labai norėjau parodyti braškę, o kitokios nuotraukos neturiu.

Tai kaimynų rožė, tačiau jos tiek išsikišę per tvorą, kad kartais atrodo, kad rožė priklauso mums. Dabar visur kieme prikritę jos žiedų.

Kiekvienas augalas mūsų namuose turi savo istoriją, o atrodo, kad jas galėčiau pasakoti visą dieną...

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page