top of page

VIVI odos tyrimas


VIVI VEIDO ODOS TYRIMAS

Kai netikėtai paskambino iš VIVI, esančios Klaipėdos rotušėje, ir pakvietė nemokamai atlikti odos tyrimą, labai apsidžiaugiau. Nusprendžiau, kad verta apie šį tyrimą papasakoti ir tau, tuo labiau, kad jis atliekamas nemokamai ir su tam skirtu aparatu, kuris nustato odos drėgmės ir kalogeno, atsakingo už odos elastingumą, kiekį (procentais), odos porėtumą, spuoguotumą, jautrumą, drėgmę, pigmentaciją.

Kompiuteris parodo procentus, pagal kuriuos išmeta rekomendacijas ir patarimus, o vėliau konsultantė individualiai sudaro odos priežiūros planą, arba kitaip - parenka VIVI priemones. Kompiuteris keliauja iš vienos parduotuvės į kitą, ir ten būna apie mėnesį. taigi visą mėnesį nemokamai gali pasitikrinti odos būklę, kuri plika akimi gali būti nematoma.

Pirmiausia kai atėjau, atkreipiau dėmesį, kad šioje parduotuvėje, sujungtoje su drabužių paduotuve (kiek neįprastas, ir man nelabai patikęs sprendimas) dar mažai VIVI produktų, tačiau aptarnavimas labai geras. Dezinfekavus mažytį odos plotą prie žando, o vėliau ir prie paakių buvo pridėta aparato galvutė. Kompiuteryje mačiau išdidintą odos vaizdą, kuris nėra malonus akiai.

Dėl laiko trūkumo (užtrukome ir taip pusvalandį) man buvo tiriamas kalogeno ir drėgmės kiekis odoje. Išaiškėjo mane labiausiai nsutebinęs faktas - mano oda yra riebi (nuo ko išsipūtė mano akys, nes galvojau, kad ji mišri), nors anksčiau niekada taip nemaniau. Vadinasi, reikia subalansuoti odos riebalų išsiskyrimą. Vėliau konsultantė pasakė, kad mano odos drėgmės kiekis yra geras, tiek paakių, tiek kitose srityse. Vadinasi, kaip ji sakė, oda rūpinuosi gerai. Tikrai, naudoju kokybiškus drėkinamuosius kremus.

Atsiprašau už prastą nuotraukų kokybę.

Taigi, viskas kaip ir gerai, išskyrus tai, kad tyrimo metu buvo nustatyta, kad mano odai trūksta kalogeno, kuris atsakingas už jos elastingumą. Ką daryti? Kaip atstatyti kalogeno kiekį? Kodėl jis prarandamas? Aparatas išmetė, kad kalogeno trūkumas gali būti dėl miego ir poilsio trūkumo (man abiejų tikrai visada trūksta), rūkymo (nerūkau), ir gyvenimo būdo, t.y. mitybos ir judėjimo (reikėtų koreguoti). Buvo pasiūlyta 2 - 5 mėn. naudoti Rožių serumą su peptidais, odą šveisti, plauti su naujomis putomis su bambuku jautriai odai, naudoti modeliuojančią kaukę, odą atgaivinti toniku.

Po dviejų mėnesių reikėtų pakartoti tokį tyrimą. Gal VIVI pakvies dar kartą? Tyrimas man labai patiko, kartais rezultatai stebino, kartais liūdino. Nieko nepirkau, nes naujų kremų ikrai nereikia, tačiau rekomenduotus produktus turėsiu omenyje ateičiai.

P. S. Memelio dovanų rinkiniai atrodo įspūdingai. Nespėjau pažiūrėti, iš ko susideda.

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page