top of page

Mano paplūdimio must-have


MANO PAPLŪDIMIO MUST-HAVE

MACADAMIA PLAUKŲ ŠEPETYS. Bandžiau ir Tangle Teazer, tačiau Macadamia šepetys yra daug švelnesnis. Nepalyginti geresnis už tyzerį, nes šio šereliai švelnūs, patogi rankena leidžia nepaleiti šepečio iš rankų. Tyzeris rankenos neturi, todėl labai nepatogus. O jei dar neoriginalus, tai po savaitės ir šereliai į visas puses būna išsižioję. Tau rinktis - vardas ar kokybė. Aš tik už Macadamia, ir apie jokius kitus negalvoju, nes šepetys po metų naudojimo vis dar kaip naujas.

CLEANIC DEO FRESH DRĖGNOS SERVIETĖLĖS. Aš jau rašiau apie šias spalvingas servietėles. Tikrai apsaugo nuo prakaitavimo. Patogu ir pigu. Aš jomis valau rankas. Vienintelis minusas - gana mažos.

AKINIAI NUO SAULĖS IŠ ALYTAUS CENTRO OPTIKOS. Gavau nuo anytos tik šią vasarą, tačiau negaliu atsidžiaugti. Labai kokybiški, su gėlėmis šonuose - madingi. Servietėlę valyti su Hello Kitty padovanojo mama. Linksma.

PUPA LIKE A DOLL KOMPAKTINĖ PUDRA. Miniukas, tačiau turi veidrodėlį, todėl be jos - niekur. Pudra irgi gera. Patinka sidabrinė pakuotė, tik minusas tas, kad tepli.

LŪPŲ BLIZGESYS ESSENCE XXXL LONGLASTING MATT. Kvepia kapučinu, yra matinis, natūralios rudos spalvos, labai švelnus ant lūpų. Nėra ilgai išliekantis, tačiau kiti privalumai atperką šį vieną minusą. Lietuvoje man atrodo nėra.

LŪPŲ BLIZGESYS BOOTS BABY PIN. Veidrodinės rudos spalvos. Draugė sakė, kad man tinka, tačiau aš vis tuo abejoju. Patinka tūbelė, įdomus ir veidrodžio atspindžio efektas. Lietuvoje nėra, pirkta Anglijoje.

LŪPŲ DAŽAI DZINTARS. Rožinės spalvos lūpų balzamo - dažų hibridas. Tai mano mėgstamiausi lūpų dažai, nes spalva labai natūrali, lūpos padrėkinamos, kvepia vaisiais. Kaina labai maža. Pirkau Klaipėdoje Dzintars parduotuvėje Banginyje.

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page