top of page

Draugės paplūdimio must-have


EVELINOS PAPLŪDIMIO MUST - HAVE

AKINIAI NUO SAULĖS IŠ ALDO. Deja, neišlaikė apsaugos nuo saulės testo (turiu tokį popieriuką, ant kurio matai automoblius - apsaugo nuo saulės, nematai - neapsaugo), tačiau draugei labai tinka. Iš viso su drauge mums abiems labai patinka ALDO, kaip draugė sakė - jei galėtų, susipirktų visus jų rankinukus ir batus. Man taip pat ten patinka, tačiau perku retai - kainos aukštokos, o kokybė vidutinė. Akinius nuo saulės pusė dienos nešiojau ir aš - patogūs.

SHISEIDO KOMPAKTINĖ PUDRA, SPF 30. Jau rašiau, kuo aukščiausiam įvertinimui nusipelno ši pudra, kurios Lietuvoje, deja, nenusipirksi.

FOREVER ALOE VERA LŪPŲ BALZAMAS. Forever man patinka, draugei irgi. Kadangi šią kosmetiką platina jos teta, dažniausiai perku per draugę. Balzamas gerai apsaugo lūpas nuo išdžiūvimo, yra geros sudėtis, patogus, ilgai laikosi ant lūpų, tačiau labiausiai iš Forever man patinka Aloe Vera antipespirantas. Labai gerai apsaugo nuo prakaitavimo. Rekomenduoju visiems. Na o balzamas man kaip balzamas. Paprastas, geras, ir tiek.

VASARIŠKAS ŠALIKĖLIS. Iš turgaus, bet man jis nepaprastai gražus. Apskritai tiek draugė, tiek aš, be šalikėlio niekur, nes kai tokia vasara, tai neaišku, nuo ko reikės saugotis: nuo saulės, vėjo, šalčio ar lietaus. Labai reikalingas daiktas, daug reikalingesnis negu dekoratyvinė kosmetika.

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page