top of page

Essence Make Me Brow


ESSENCE MAKE ME BROW ANTAKIŲ TUŠAS

Šiandien TEO vyrukai kaip reikiant pasidarbavo (keli paspaudimai mano kompiuterio klavišais), ir tai kas atrodė neįmanoma (buvo sudarytas toks įspūdis), tapo įmanoma. Neprireikė nei daugiau nei 200 EU kainuojančios įrangos. Valio internetui, valio mielam širdžiai darbui. Jei ne blogas, interneto ir Facebook`o man galėtų ir nebūti (žinoma meluoju).

Jau paskojau apie nepaprastą ir ne prastą Essence rinkinuką antakiams įvairių plaukų atstovėms (blondinėms, brunetėms, ir kitų įmanomų spalvų atstovėms...). Šiandien noriu pasidalinti nuomone apie dar vieną priemonę antakiams Make Me Brow 01 Blondy Brows. Antakių tušas blondinėms, nors aš nesu ir nebūsiu blondinė (nors buvau pirmam kurse), ir net negalvojau, kad ši priemonė antakiams tiks, tačiau pabandžius išaiškėjo, kad šviesiai ruda spalva esanti paprastoje rudoje mini turšo tūbelėje tinka net mano antakiams. Neryškia rusva spalva sukuriamas daug natūralesnis antakių makiažas, negu esu pratusi. Natūralesnis antakių įvaizdis man patiko ir privertė bent kuriam laikui pamiršti stipriai paryškintų ir patamsintų antakių efektą, kuris sendina. Iš padarytų nuotraukų į mane žvelgė visai miela mergaitė, daug jauniau atrodanti, daug mielesnė, nes veido bruožai sušvelninti priemonės dėka. Nuostabu, ir kaip paprasta! O kas paprasta, dažniausiai ir būna genialu. Abejoju, ar priemonės užteks ilgam, nes tūtelė maža, tačiau ji mane tiesiog sužavėjo. Antakiai ne tik padažomi, bet ir užfiksuojami visai dienai. Tiesiog idealu, net jei šis antakių tušas yra skirtas blondinėms. Prašysim draugų iš užsienio parvešti 02 Browny Brows, nes pas mus vargu ar bus galima įsigyti.

Pirkti: Drogas, Eurokos

Kaina: ~3 EU

Skaityk daugiau:

Essence apžvalgos

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page