top of page

Kandžiukų palyginimas


Šiandien pagaliau galiu apibendrinti visą savo lūpų putlinimo patirtį su lietuviškais Kandžiukais, gaminamais gražuolės Rūtos.

Išbandžiau tiek originalųjį, tiek dinamitinį, kuris iš pradžių atrodė kiek per stiprus, tačiau jau antrą kartą viskas atrodė nebe taip baisu. Juokauju, nieko baisaus ten nėra, truputį padilgčioja ir tiek, bet kiek įdomumo ir aštrių pojūčių. Žinau, kad anaiptol ne visoms tas dilgčiojimas patiks, tad pirmiausia nuspręsk, ar nori aštrių pojūčių, jei taip, pradėk nuo švelnesnio originalaus. Man tik nepatiko, kad jis vienintelis buvo grūdėtos konsistencijos. Paskutinis mano bandytas putlintojas buvo riboto leidimo cinamonis lūpų balzamas, man labiausiai patikęs iš trijų.

Kalbant apie lūpų putlinimą, taip ir norisi pasitepus bet kuriuo iš šių balzamų, o ypač stipriai dilgčiojant (atsargiai su dinamitiniu, nes nuo šio pirmą kartą kiek paraudo lūpos), vis žvilgtelėt į veidrodį pasitikrinti, ar lūpos jau paputlėjo. Ar jos tikrai paputlėja? Pabandysiu tuoj atsakyti.

Šiandien papasakoti noriu apie man labiausiai patikusį riboto leidimo lūpų putlintoją, kuris sukelia vidutinišką dilgčiojimą, taip kaip ir originalusis, tačiau sudėtyje turi jau ne tik pipirų, o mano taip mylimo cinamono. Aš jo Rūtos puslapyje jau neberadau, tačiau riboto leidimo Kandžiukas todėl toks ir yra: Rūta kuria vis kitokius receptus, bandydama mus nustebinti.

Grįžtam prie cinamono. Man pačiai buvo keista suvokti, kad aš esu cinamono mylėtoja, bet taip jau yra. Keptų bulkučių su cinamonu kvapas yra turbūt labiausiai viliojantis iš visų kepinių. Čia nuodėmės nėra, ir niekas nestorina, oi, storina storina, tačiau tą kūno dalį, kurios visos pageidaujame kuo putlesnės. Lūpų. Kažkodėl su putliom lūpom man labiausiai asocijuojasi alia dainininkas Soliaris (žinote tokį?). Va jis tai būtų puikus Kandžiukų reklamuotojas. Juokauju žinoma.

Kas per daug, tas nesveika ir negražu. Vidutiniškai putlios lūpos yra tikrai tenkinti grožio formulė. Bet ar gali natūrali priemonė tikrai putlinti lūpas? Kandžiukas tikrai šiek šiek paputlina lūpas, ar bent jau sužadina tikėjimą, kad joms tikrai kažkas nutiko, tačiau jei sakyčiau, kad jos paputlėja keliais dydžiais, tebetrenkia į mane žaibas už tokį melą. Tas pats kas sakyčiau, kad Colgate dantų pasta akimirksniu dantis padarys amerikoniškai baltuss. Kas tuo patikėtų?! Nebent mano vyras iš meilės man, cha cha.

Apibendrindama galiu pasakyti, kad Kandžiukas yra unikalus produktas, jo receptūra yra unikali, o Rūtos rankų prisilietimas jį padaro dar tobulesniu. Gražios etiketės, patogus naudojimas ir natūralūs grožio ekstremalumai. Štai kokie yra kandžiukai. O aš labiausiai rekomenduoju išbandyti riboto leidimo kandžiukus. Cinamoninis putlintojas manęs tikrai nepaliko abejingos. Vyras sakė, kad lūpos atrodė šiek tiek putlesnės nuo visų vienodai.

Kaina: ~11 EU

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page