top of page

AVON katalogas


VARTOME NAUJĄ AVON PLIUS KATALOGĄ KARTU

Šiuo metu važinėjame po visą Lietuvą: dalyvavome draugų vestuvėse, kur ceremonija buvo Vilniuje, o vakarinė dalis Molėtuose, sostinėje lankėme draugus ir giminaičius, dariausi burnos higieną, apžiūrėjau MAC stendus ir turėjau kelis susitikimus dėl blogo reikalų. Net su drauge buvau Pabo Latino ir pas ją nakvojau, kad galėtume prisiminti mergaitiškas dienas. Vėliau važiavome į Dzūkiją, kur apvaikščiojome visus užuolaidų salonus. Vasarą gyevnimas visada įdomus. Tuoj pas mus pradėsi važiuoti svečiai iš visos Lietuvos... Tiek reikia draugų pamatyti, apvesdinti geriausius draugus, sudalyvauti keliuose darbo susitikimuose, o dar labai noriu apžiūrėti įvairius kosmetikos stendus su naujausiomis kolekcijomis, kad galėčiau visas naujienas pristatyti Tau. Nežinau ar viską spėsiu, tačiau kiek pajėgsiu, tiek, svarbiausia gerai pasiilsėti per savo atostogas.

Šiandien dar vis iš Dzūkijos kviečiu kartu pavartyti AVON katalogą, iš kurio išsirinkau tai, kas sudomino mane. Kas aktualu man, gal bus įdomu ir Tau. Vartome katalogo puslapius kartu.

Ant viršelio matai Little Black Dress Eau Fresh, kurį laimėjo viena iš mano brangių skaitytojų, o taip pat su malonumu naudoju ir aš. Dabar tik 11.99 EU, skelbia katalogas. Verta. Man labai patinka, kad kataloguose vis dar yra patrinti ir pauostyti skirtos vietos. Tikras smagumėlis išbandyti visus kvapus tokiu neįprastu būdu.

Atspalvį korekuojančius rutuliukus aš turiu, tačiau dar per mažai juos naudoja, kad galėčiau parašyti jų apžvalgą. Tai labai įdomus produktas stilingoje pakuotėje. Įvairiaspalviai rutuliukai primena brangiuosius Guerlain rutuliukus, kurie man niekada nepatiko. Tikiuosi AVON patiks. 6.99 EU

Įdomu tai, kad kompanija siūlo įvairius akseksuarus ne tik moterims, bet ir vyrams. Net turi nešiojamą telefono įkroviklį! Kaži ar verta įsigyti? Gal turit? Man patinka sportinio stiliaus ir Daniel Welington tipo laikrodukai su trim keičiamom apyrankėm. Vyrams. 27.39 EU. Verta dėmesio.

GEL nagų lakas Limoncello spalvos atrodo TOBULAS. Labai noriu geltono nagų lako, tačiau turiu tiek nagų lakų, kad jau gėda pirkti dar vieną buteliuką...

Hello Kitty kvepalai mergaitėms ir jaunoms panelėms manau visada patiks. Ar dar neatsibodo ta katytė? Neįsivaizduoju, tačiau kvepalųkvapas labai patiko. Įsivaizduoju taip kažkada kvepiant savo paauglią dukrą. 5.99 EU

Turiu AVON plaukų tiesinimo šepetį, kurį anksčiau naudojau labai ilgai. Naujame kataloge sudomino plaukų kirpimo žirklės. Mėgstu pasikirpti plaukų galiukus pati, tačiau jau ilgai neturiu gerų žirklių, todėl tokios procedūros privengiu.

Net 1000 ml vonios putų. Visą amžinybę neturėjau vonios putų, ir prisimenu, kad AVON buvo mano pirmosios putos, kurias labai mėgau, nes gerai putojo ir saldžiai kvepėjo braškėm. XL dydžio kaina - 3. 49 EU. Būtinai reikės įsigyti. Yra iš ko rinktis.

Makiažo gruntas LUXE. Dažniausiai gruntas būna profesionali dekoratyvinės kosmetikos priemonė, tad kiek nustebau, tokį produktą pamačiusi šiame kataloge.

AVON rašo, kad mūsų didžiausias metų atradimas bus jų veido prausimosi putos normaliai ir mišriai odai bei matinį atspalvį suteikiantis veido tonikas. Deja, Nutraeffects veido linijos kremas man nepatiko, tačiau suteikčiau antrą šansą šioms priemonėms. Rašo, kad tinka jautriai odai.

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page