top of page

Kaštainių namų kvapas


CENADERM NAMŲ KVAPAS

Jau ne kartą minėjau, kad mano mėgstamiausia kava yra Klaipėdoje MAX ruošiama skrudintų lazdyno riešutų kava. Skrudinti kaštainiai yra egzotiškiau, o namai pripildyti jų kvapo yra be galo jaukūs ir šilti. Tas kaštainių kvapas man toks pats kaip ir bet kurių riešutų kvapas. Norėjau, kad mano nauji namai kvepėtų saldžiai, kad iš jų išnyktų ten kažkada gyvenusių žmonių kvapas, tad visur ieškojau nebrangaus namų kvapo. Paprastai jie kainuoja tiek, kad mano paskutiniais metais išmoktas taupumas neleidžia man jų pirkti, tad būtum mačius, kaip apsidžiaugiau pamačiusi kvapą tik už 4 EU.

Kaštainių namų kvapą nusipirkau atsitiktinai Kretingoje. Pačiame rotušės centre yra nuostabi senkdaičių parduotuvė, kur vis dairausi grožio staleliui tinkančio šviesaus senovinio krėslo (kol kas paieškos bevaisės, o kad žinotum, kokių ten gražių tamsių senovinių krėslų yra!!!). Ji yra antrame aukšte. Na o pirmame aukšte kartais būna moteris, pardavinėjanti įvairią kosmetiką. Pasirinkti buvo galima iš dvejų kvapų: vienas labai saldus, net man per saldus, o antras buvo kaštainių, apie kuriuos kalbam šiandien.

Labai noriu vėl susirasti šią moterį ir iš jos nusipirkti daugiau kvapų sau ir draugėms. Niekur kitur nemačiau pirkti tokio gero namų kvapo, o dar už tokią kainą! Naudoju visas penkias lazdeles, nes taip man aromato stiprumas yra pats tas. Jis neerzina, ne per stiprus, jaukus ir labai atsipindintis mano namų jaukumo supratimą.

Senųjų gyventojų jau nė kvapo, kaip sakant. O kur dar prabangiai atrodantis stiklinis buteliukas su balta keramine lazdelių atrama, kuris yra tikra namų puošmena.

Pirkti: Kretinga, Rotušės a., sendaikčių parduotuvės apačioje

Kaina: 4 EU

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page