top of page

Blogo atostogos


Atostogos yra gerai ir jų reikia visiems. Kažin, ar būčiau pati nusprendusi sustabdyti blogo reikalus, jei nebūtumėm persikraustę, bet šiomis priverstinėmis atostogomis labai džiaugiuosi. Paskambinam į TEO, o ten paaiškina, kad interneto įvedimas nuosavame name gali kiek užtrukti. Penkias dienas tikrinama, ar bus galima teikti kokybišką internetinį ryšį, o dar per dvi savaites bus įvedamas ir pats internetas. Tad šiuo metu galima sakyti esu be ryšio (net telefono sąskaita ir ta neapmokėta, tikiuosi neatjungs, cha cha), ir turiu prisipažinti, kad man tai labai patinka. Kai galiu, pasižiūriu, ką nudirbo mano kolegės blogerės, tačiau visai nesijaudinu, kad su jomis nespėju.

Naujuose namuose pilna darbo. Skubėjau per savaitgalį grąžinti naujus namus, viską juose sudėlioti taip, kad nauji namai būtų jau kaip mūsų namai. Juose kažkada gyvenę žmonės viską paliko taip, lyg būtų kur išėję ir negrįžę. Paliko labai daug, tad teko pasistengti, kad namučiai taptų jaukiais, švariais ir mūsiškais. Taip ir leidžiu savo blogo atostogas švarindama ir grąžindama savo namus ir aplinką. Jausmas nepakartojamas. Kurti savo namų jaukumą yra moters stichija ir didelė laimė.

Čia visiška ramybė, todėl ir išsirinkome būtent šiuos namus. Ryte ir vakare tuo pat metu praplaukia gulbės, vėliau antys, virš namo skraido gandrai, o aš niekaip negaliu atsidžiaugti lietuviškos gamtos grožiu. Pro namų langus matau prieš pat mane tekančią upę, o man, praleidusiai visą vaikystę prie ežero tai yra atgaiva sielai. Vakare iš antro aukšto su dukra stebime aplinkinius namus ir nuo dienos pavargusią upę. Tuo metu atrodo taip, kad gyventume Italijos kalnuose (neišsipildžiusi svajonė, ir kaip gerai). Gamta čia nuostabi, bet namai irgi, aura labai gera, matyt todėl, kad čia gyveno graži daugiavaikė šeima. Iš kart įsimylėjome naujus namus, ir nebuvo jokių abejonių, kad tai - mūsų vieta. Čia - tikras įkvėpimas tinklaraščio rašymui, nes jau minėjau ne kartą, kad mane įkvepia gamtos ir žmonių grožis.

Gyvenimas čia lėtas, bet labai gražus. Tokios ramybės linkiu ir Tau, savo blogo skaitytojai. Nauji grožio įrašai su didele meile bus paskelbti jau netrukus. Apkabinu.

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page