top of page

Essence WOW antakiai


NEMĖGSTU RAŠYTI BLOGAI

Aš sąmoningai vengiu man nepatikusios kosmetikos aprašymų, nes labai nemėgstu neigiamų apžvalgų. Žinau, kad jos yra būtinos, labai mėgiamos skaitytojų, ir labai naudingos, tačiau tam man reikia ypatingos nuotaikos. Ir atvirkščiai. Apie man patikusią kosmetiką noriu kalbėti ir kalbėti, girti ir rekomenduoti, na ir žinoma, dar kartas nuo karto - ir padovanoti skaitytojoms. Šiandien nenoriu savęs išsunkti neigiamomis mintimis, nes ir taip akys klapsi, tad rašau tik apie man labai patikusius produktus.

KARŠČIAUSIA ESSENCE NAUJIENA

Atrodo, kad senokai kalbėjau apie Essence, kuri seniai daug neišleidžiant rūpinasi mano išvaizda. Yra nerealių produktų, yra ir prastesnių, ar net nenaudotinų, bet visada Essence yra ir bus tarp mano favoritų. Įdomu, kai nežinai, kokį bilietą ištrauksi - blogą ar gerą. Daug ką perku pati, daug ką ir gaunu už triūsą aprašinėjant kas man patinka, o kas ne. Šiandien noriu papasakoti apie vieną ypatingą Essence naujieną. Kai tik pamačiau vienos vokietės blogerės nuotrauką su pavasario/vasaros naujienomis, iškart suklusau - kur gauti How To Make Brows Wow? Ačiū Essence, agonijos kentėti nereikėjo - esu viena iš pirmųjų, kurios gali išbandyti antakių ryškinimo rinkinuką, skirtą išimtinai visoms. AČIŪ.

GREIT IŠPIRKS, GARANTUOJU

Labai svarbu Tau paskaityti šią apžvalgą. How To Make Brows Wow dar nėra kosmetikos parduotuvėse, tačiau šį kartą, bandydama prognozuoti įvykius į priekį, galiu duoti ranką nukirsti (ai gal tiek to), kad vos tik šis antakių ryškinimo rinkinukas pasirodys mūsuose, stendas taip greitai ištuštės, kad vos spėsim mirktelėti. Antakių šešėlių rinkinukus mėgsta visos, o ypatingai Essence rinkinukus (visada seku, kas darosi kompanijos stenduose, na o šiuo metu laukiu nesulaukiu naujos olekcijos)! Kol kas jie buvo ganėtinai paprastučiai, tačiau kompanija nusprendė šauti tiesiai į dešimtuką, ir ilgam iš konkurencijos pašalinti kitus panašaus pobūdžio produktus.

SKIRTAS VISOMS

Rinkinukas toks, kad atrodo, kad jo pristatymui buvo renktasi ne vienus metus. Pasižiūrėk, ketinama įtikti visoms: brunetėms, blondinėms, raudonplaukėms. Na taip, ant rinkinuko nėra parašyta love red, bet love'em all tiks. Love brunettes yra skirta man, o lift me up! vėl tiks visoms, norinčioms vizualiai akis padaryti mažiau pavargusias, antakio kaulą paryškintą, žvilgsnį pakeltą, ir taip toliau. Tai jau atskira tema. Love brunettes priekaištų neturiu, pigmentacijos antakiams tikrai užtenka su kaupu, tačiau lift me up! prašyčiau pasistengti labiau. Paprastam vartotojui pakaks, o aš profesionalesniam efektui naudoju Make Up Atelier Paris vieną iš paletės šviesių spalvų.

KAS ANTAKIAMS, TAS ANTAKIAMS

Tikriausiai kyla klausimas, ką gi daryti su kitomis dvejomis rudomis. Bandžiau naudoti kaip neutralius šešėlius paprastam dieniniam makiažui. Visai neblogai, bet Essence tikrai turi daug geresnės pigmentacijos šešėlių, tai net nežinau, ar verta vargti su šiuo rinkinuku ryškinant akis. Siūlau dalintis su kambarioke, mama ar sese. Rinkinuko visoms užteks visoms ir visam gyvenimui. O jei pageidauji naudoti viena, apsiginkluok profesionaliu akių šešėlių pagrindu (paskutinis atradimas yra iš Make Up Factory).

LAUKIU NESULAUKIU

Apibendrinant viską, ką čia nelabai rišliai apsnūdusi išdėsčiau, aš būsiu viena iš pirmųjų, kurios puls prie stendo, kai jau ten stovės šie rinkiniai. Dovanosiu draugėms. Kartoninė pakuotė su (zebro?) pėdutėmis bus puiki dovana. O kur dar pridėtas pincetas ir šepetėlis antakių ryškinimui! Viskas vietoje. Dar save pagaunu dažnai makiažą darant žiūrint į gana didelį How To Make Brows Wow veidroduką. Labai patogu turėti su savimi. Vat, rinkinukas gali išgelbėti daugeliu atvejų. Sakau, viskas apgalvota iki smulkmenų. Užtat turėtų kainuoti kiek brangiau. Tik spėju. Dar spėju, kad bus Droge. Na o kaip atrodo ant mano antakių, matai jau gal du mėnesius visose mano nuotraukose.

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page