top of page

ANNY No More Yellow Nude


ANNY PRIEŠ GELTONUS NAGUS

ANNY tiesia pagalbos ranką toms, kurios turi geltonuoti linkusius nagus. Nuo ko nagai geltonuoja? Manau svarbiausias neigiamas faktorius yra rūkymas. Turime pripažinti, kad rūko tikrai daug moterų. Aš pažįstu daugiau rūkančių, nei nerūkančių. Šis šviesios balsvos spalvos nagų lakas suteiks nagams sveiką išvaizdą, ideliai tinka vasarai ir vyresnio amžiaus moterims. Iš kur žinau? Mano anyta pamačiusi mano nagų lakų kolekciją net aiktelėjo, nes niekada nebuvo mačiusi tokių kiekių, tačiau aš esu gera marti - pasidalinu. Ji išsirinko būtent šį nagų laką, nes vyresiame amžiuje moterys nėra linkusios nagus lakuotis ryškiais nagų lakais (na, bent mano pažįstamos 40 plius), kuriems reikia didesnio krupštumo, geros nagų būklės ir tinkamos aplinkos. Mano mama irgi nagų paprastai nelakuoja ryškiai, nebent nagus jai lakuoju aš. Brandžios moterys neturi laiko sėdėti sudėjusios rankų, nes gyvenimas jas verčia būti labai aktyvias: daržai, buitis ir visa kita. O kur dar noras suspėti su dukromis ir jaunesnėmis kolegėmis. Visiškai sutinku su tokiu moterų pasirinkimu, ir pati mielai lakuoju nagus šviesiai, nes ne visada sau galiu leisti atkreipti dėmesį į savo išvaizdą. Lakuojasi lengvai, reikalauja bent dviejų sluoksnių, džiūsta taip pat greitai, tačiau savo gražią išvaizdą ant nagų praranda daug greičiau, nei ryškūs nagų lakai. Po dviejų dienų norisi persilakuoti.

Pirkti: Kristiana ir Kosmada

Kaina: ~11 EU

Talpa: 15 ml

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page