top of page

Natura Siberica nevaldomiems plaukams


NORIU ŠALTALANKIŲ

Kai vyras pamatė pačią pirmą nuotrauką, nejuokaudamas (o gal?) manęs paklausė, ar Sofijai tų plastikinių rutuliukų nepirkau tik dėl to, kad panaudočiau nuotraukai. Iš tikrųjų, mūsų namuose yra viskas panaudojama nuotraukoms, net kartais garsiai juoktis norisi. Man labai patinka fotografuoti, ir tai tikriausiai yra mėgstamiausia mano puslapio kūrimo dalis. Tačiau šį kart patikinu - rutuliukai pirkti tik Sofijai.

Antroje nuotraukoje tikriausiai atrodo, kad kiaušinio trynį įmušiau. Turėsiu nuvilti - taip atrodo Natura Siberica plaukų šampūnas maksimaliai plaukų apimčiai. Saldus šaltalankių kvapas man primena Bio2you (vos eina prisiminti) latviškos kosmetikos atstovą Lietuvoje, kuris susisiekė su manimi, prašydamas, kad testuočiau jo produktus, o paskui dingo kaip į vandenį gavęs adresą, ir net į klausimą, ar man ką siuntė neatrašo. Who knows, kaip sakant, nesvarbu, ko tik nebūna ant mūsų svieto, cha cha.

ŠAMPŪNAS GERIETIS

Be šaltalankių aš nelikau - pati nusipirkau, juk nesunku. Natura Siberica gerbiu už tai, kad galima šampūnus be SLS ir SLES (retas atvejis), mineralinių aliejų ir parabenų. Taip ir įsivaizuoju, kaip mano plaukai atsigauna nuo siberietiškų žolelių, nors jų būklė ir taip labai gera.

Šampūnas yra skirtas plaukams suteikti maksimalią apimtį, maitinti juos, suteikti energijos (?), apsaugoti nuo kenksmingo aplinkos poveikio, suteikti plaukams neįtikėtino blizgesio, drėkinti ir atgaivinti. Su Altajaus šaltalankių aliejumi, Maroko argano aliejumi ir baltųjų Sibiro linų sėmenų aliejumi. Šampūno sudėtis tikrai yra labai gera, jis pats yra nuostabiai kvepiantis šaltalankiais, gražios geltonos spalvos.

Tai yra tikrai labai patrauklus ir geras produktas plaukams, su patrauklia šiuolaikiška pakuote ir ryškia produkto spalva bei tiršta konsistencija, gera kaina ir sudėtimi, tačiau mano plaukams jis netiko. Išsiplovus šampūnu plaukai lieka švarūs ir kvepiantys, tačiau nevaldomi. Mano plaukai linkę pūstis, todėl su šiuo šampūnu maži ataugę plaukeliai styro kas sau. Vaizdas tikrai nekoks, todėl reikia likti arba namuose, arba rinktis kitą šampūną. Galbūt šampūnas tiks, kai visi plaukai bus vienodo ilgio, tačiau dabar - tikrai ne.

YOUTUBE VIDEO APIE NATURA SIBERICA PRODUKTUS

Kaina: ~7 EU

Pirkti: Eurokos

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page