top of page

Make Up Factory jautrioms akims


Šiuo jautrių akių šešėlių pagrindu prasidėjo mano pažintis su Make Up Factory dekoratyvine kosmetika. Kartas nuo karto skaitau Lithuanian Beauty Blog, nes Aliona papasakoja apie tai, kur negaliu sudalyvauti aš. Įsiminė neseniai jos publikuotas įrašas apie minėtos kompanijos prezentaciją ir vizažistą Diego Schober. O įsiminė įrašo apačioje esančiu komentaru, kad tiek blogerės, tiek vizažisto makiažai vienoje iš nuotraukų yra vienodi. Labai linksma. Kol kas dar nesu pratusi prie pasidažiusių vyrų, tačiau manau jau greitai tai mums visai nekels nuostabos. O ką manai Tu? Tiek Diego, tiek Alionos makiažai buvo tikrai gražūs, tačiau kiek nuvylė modelio makiažas.

Sugrįštame prie nuostabaus akių šešėlių pagrindo, kuris yra išskirtinis tuo, kad yra skirtas tokioms kaip aš - nuolat ašarojančioms pasidažius. Tai yra viena iš priežasčių, kodėl aš dažytis visai nemėgstu. Neįtikėtina? Tikrai nemėgstu - man tai yra daugiau darbas, nei malonumas. Galiu daryti išvadą, kad dėl tų mano ašarojačių akių aš galėjau puikiai įvertinti šį šešėlių pagrindą. Užtikrinu: akys neašarojo, akių makiažas laikėsi idealiai visą dieną, o dienos pabaigoje nusivalė lengvai.

Pagrindas tinka profesionaliam makiažui, kokį aš testuodama ir dariau. Padeda atsiskleisti spalvoms jas paryškindamas, suteikdamas šešėliams spalvos gilumo. Toks produktas yra būtinas visoms, o ypač toms, kurios perka pigius šešėlius, kurie dažnai nepasižymi gera pigmentacija. Jis ypač tiks toms, kurios nori idealaus akių makiažo: ryškių spalvų, nepribėgusių raukšlelių, lengvos tekstūros šešėlių pagrindo ir geros kainos. Visi šešėliai tampa atspariais vandeniui, jeigu naudojami su šiuo pagrindu. Be parabenų ir silikono. Su vitaminu E, kuris mus saugo nuo senatvės žymių, ir bisabololiu, kuris nuima suerzintų vokų raudonį. Tinka nešiojančioms kontaktinius lęšius.

Beje, pagrindas yra rožinių perlų spalvos, ir, koks sutapimas, paskutiniu metu geriausi bandyti produktai buvo šios spalvos (netrukus skaitysi apie CHI Enviro profesionalias plaukų priežiūros priemones). Labai labai rekomenduoju vertinančioms kokybę.

P.S. Tikiuosi draugai nesupyks, kad nuotraukai panaudojau jų pakvietimą į vestuves. Bet kaip ir minėjau, mano namuose fotosesijoms yra naudojama viskas, kas po ranka, todėl jų iš kart atsiprašau:)

Pirkti: Kristiana ir E-Kosmada

Kaina: 11,50 EU

Talpa: 7 ml

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page