top of page

Ech, tas gyvenimas


KODĖL VERKIA BLOGERĖ

Šiandien sugrįžau prie blogo po trijų dienų. Kokios atostogos! Atsiprašau tų, kurie laukė ir nesulaukė. Norėčiau papasakoti, kas vyksta mano gyvenime, kodėl buvau dingusi, ir, apskritai, kas gi dedasi.

Pirmiausia, tai kaip visada parą dirbau. Paprastai, kai dirbu, nebūna jokių įrašų, ir manau man už tai atleista. Vakar ryte grįžau iš darbo namo puikiai nusiteikusi rašyti: padaryta daug nuotraukų, ištestuota daug profesionalių, aukščiausios kokybės grožio produktų, o jų prisikaupė tiek daug, kad nežinojau nuo ko pradėti, tiesą sakant. Tiek daug nuostabių atradimų, kad spirgu, kaip noriu apie juos papasakoti. Taigi vakar nusprendžiau prieš sėsdama rašyti arba prieš einant miegoti (visada būna vienas iš dviejų) pažaisti su Sofija. Labai gražiai ir smagiai žaidėm, kol... Sofijos pirštas neatsidūrė mano akį tiesiogine ta žodžio prasme. Ji man tik bakst tiesiai į akies obuolį. Gal norėjo kažką parodyti, kaip mėgsta, kas ten ją žino - dar nekalba, tai nepaklausi - ir tiesiai man durė pirštuku į akį. Patikėk, skausmas buvo nežmoniškas, verkiau lovoje sėdėdama pusė dienos, pusė dienos pramiegojau, kitą pusę buvau labai liūdna, nes jau atrodė, kad teks šiandien keliauti pas gydytoją - skausmas buvo stiprus, o svarbiausia - prastai mačiau dešine akimi. Na va, galvojau, jau reiks imti nedarbingumo lapelį, o apie blogo rašymą išvis pamiršti. Šiandien ryte atsikėlus jau skausmas buvo pranykę, o akis irgi jau puikiai rodė vaizdelius. Lengviau atsikvėpiau, ir šiandien jau pasaulis nusidažė kitomis spalvomis.

AŠ JAU DEGINAUSI

Šiandien atšvesti akies pasveikimui buvome Melnragės pleže. Pirmą kartą nereikėjo pėdkelnių ir megztuko, ir net sugebėjau nudegti. Išbandžiau VIVI magų kvapo įdegio kremą ne soliariumui, o tiesiog deginimuisi saulėje - labai patiko, nes degiau ne raudonai, o rudai. Tiesa, deginausi antroje dienos pusėje, bet vistiek - rusvai degti man nebūdinga. Taip pat padariau keletą mano aprangos nuotraukų, kurias parodysiu netrukus. Makiažai, apranga - tikiuosi Tau dar įdomios šios temos, nors aš nevengiu ir kiek kitokių -kad tik laiko būtų.

MANĘS LAUKIA POKYČIAI

Visą savaitę su mumis gyvena mano anyta, nes mums reikėjo pagalbos. Mano ayta yra nuostabi, tikrai ne velnio pramanyta. Ji yra ne tik mano vyro mama, bet ir mano draugė: keičiamės rūbais, kosmetika, akseksuarais (ji man padovanojo nuostabaus grožio akinius nuo saulės). Mano dabartiniai namai dabar virtę sandėliu: daug kas dėžėse. Mes kraustomės kitą šeštadienį į savo namą, todėl šiuo metu mano galvoje tik a) kaip viską supakuoti ir atsiminti kas yra kur b) kaip įsirenginėsime namus pagal savo skonį. Nerealus jausmas, kai žinai, kad tai jau paskutinė stotelė - savo gyvenime pakeičiau dvi šalis, kelis miestus, iki dešimt butų, todėl dabar noriu, kad tai jau būtų pagaliau paskutinis kartas. Aš esu be proto laiminga, nes keliamės gyventi į gražiausią Lietuvos vietą - išėjus į terasą apačioje iškart teka Akmenės upė. Magiška vieta, nuostabus poilsis - prisipažįstu, kad tokios laimės pavydžiu pati sau. Net planuoju, kad galėčiau ten pradėti daryti įrašus savo Youtube kanalui. Ar man to reikia - nežinau, ar norėčiau - taip, bet tik iš savo naujų namų! Kaip bus - sužinosi pirma, o kol kas mums reikia apsitvarkyti buitį.

BLOGO LAUKIA POKYČIAI

Blogo skaitytojų skaičius nuo šio mėnesio pradžios išaugo dvigubai - ačiū Tau, kad esi su manimi. Didėjantis skaitytojų skaičius reiškia tai, kad galėsiu savo skaitytojoms dovanoti geresnius ir, žinoma, daugiau prizų. Man apdovanoti kitus yra labai malonu. Sėkminga grožio blogo veikla yra stimulas judėti toliau. Netrukus sulauksiu profesionalios pagalbos kuriant grožio blogo dizainą, pakeisiu jo kūrimo platformą (tikiuosi), todėl kelių mėnesių bėgyje gali tikėtis įdomių pokyčių ir profesionalesnės išvaizdos. Na o rašyti išmokstama tik rašant, tą aš ir darau. Bendradarbiavimo ratas labai išsiplėtė - tai yra dar vienas stimulas judėti, tobulėti ir netingėti. Man labai patinka ši saviraiškos forma, džiaugiuosi, kad ir kitiems patinka mano darbas, kuris yra tikrai sunkus. Lengva gali pasirodyti tik tiems, kurie šios veiklos nepažįsta.

P.S. Nerealaus skonio Macarons pirkti Biržų kepyklėlėje Kretingoje. Jie pagaminti idealiai, ir pralenkė šimtais kilomentrų kavinukės Stiklių bučinukai pagamintus Macarons Vilniuje, kurie anuomet pasirodė tikri tiženos. Rekomenduoju ir Mr Coffee Kretingos centre.

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page