top of page

Džinsas ne tendencija


Aš domiuosi mada, bet seku tik savo stiliumi, kuriam didžiausią įtaką turėjo mano mama. Tikriausiai kaip ir daugeliui. Kartais nuo jo nukrypstu, bet visada sugrįžtu. Mėgstu vartyti mados žurnalus, grožėtis reklamomis, stebėti praeivius ir analizuoti savo garderobą. Šiuo metu esu priėjusi tą stadiją, kai esu noriu išmesti visus savo drabužius ir namų daiktus, nes viskas atrodo emociškai išaukta. Nuo tada kai pradėjau lauktis mano stilius transformavosi į neaišku ką: klasikinius drabužius keitė vis platesni oversize dydžio drabužiai, vėliau iš spintos buvo ištraukiami beveik tik sportinio stiliaus rūbai, kurie visiškai neatspindi to, kokia aš esu ar norėčiau būti. Šiuo metu vėl iš naujo prisimenu savo tikrajį stilių, kurį pavadinčiau mergaitiškai moterišku: sijonai, suknelės, pėdkelnės, aukštakulniai, ir tikiu, kad netrukus jų matysi vis daugiau stiliaus nuotraukose. Tuo labiau, kad vasara įkvepia būti gražesnei, ir keistis.

Turbūt vienintelis dalykas, kuris tenkina mane mano drabužinėje yra džinsas. Prieš kiekvieną vasarą skaitant apie mados tendencijas norisi prunkštelėti: madingi plazdantys lengvi drabužiai, ilgos suknelės, minėtas džinsas, gėlės, dryželiai, geometriniai raštai ir t.t. Ir taip kiekvienais metais. Ar yra tikslas sekti tendencijas? Žurnaluose ne. Verčiau pasižiūrėti, kaip aplink rengiasi įdomiai atrodantys žmonės, ką renkasi mados blogeriai ar gatvės stileivos. Va čia tai įdomu! Tikras įkvėpimas! O ne vis tie patys tendencijų aprašymai.

Grįžtame prie džinso. Džinsai iki mūsų atkeliavo iš Amerikos, o juos kažkada mūvėti galėjo tik ten giminaičių turintys laimės vaikai. Nūnai jų visi pavydėjo, todėl jų populiarumui išaugti netrugdė niekas. Super patogu, stilinga ir jaunatviška. Džinsas nepaiso amžiaus, išsilavinimo, tautybės ar rasės. Dabar jis prieinamas kiekvienam, o kai kurie džinsiuose tiesiog gyvena. Kelerius metus populiariausias - plėšytas ir dažytas džinsas.

Šiandien noriu parodyti, kad džinsinė suknelė gali pakeisti džinsus. Iki krūtinės, blukinto šviesaus džinso suknelė yra vienas iš mėgstamiausių mano vasaros drabužių. Ji tinka visus, derinasi su bet kuo, o švelnus džinsas lipte limpa prie kūno. Manoji iš DANITY COLLECTION, Prancūzijos. Dovana. Nereali kokybė, ir nors tarnauja jau antrus metus - vis dar atrodo kaip ką tik pirkta. Prie suknelės priderinau GINA BENOTTI ryškiaspalvį dryžuotą megztuką. Italija. Dovana.

Džinsas namie, džinsas mieste, džinsas prie jūros. Džinso variacijos leidžia pritaikyti jį bet kuriai progai.

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page