top of page

Gaivi pavasario apranga


Šiandien nusprendžiau pasidalinti savo vienu iš mėgstamiausių, paskutiniu metu labai dažnai dėvimų rūbų derinių, kuris yra skirtas aktyviam laisvalaikiui. Žinau, kad Tau jau iki kaklo įgriso šie mano plėštyti džinsai, tačiau nieko negaliu sau padaryti: nos jie jau ne idealios būklės, tačiau aš taip juos myliu, kad negaliu išsiskirti. Vaikystėje taip buvo su raudonom kelnytėm, na o dabar šie džinsai. Jų džinsas yra be galo švelnus, todėl sunku rasti jų pamainą. O dar man patinka vidiniai užtrauktukai. Tas pats nutiko su Nike laisvalaikio batais, kuriuos prieš keletą metų pirkau Italijoje. Kokybė labai gera! taip pat jau matei ne kartą United Colors of Benetton uogų rožinę rankinę, kuri talpina vaiko sauskelnes, jos gėrimus ir maistą, bei keletą mano daikčiukų. Tačiau tikrai yra pirmas kartas kai matai mano naują Denim&Co cream striukę iš Primark, kuri yra tokia lengva, kad jos nejauti ant kūno. Kas dar man joje patinka, tai mėlyna kregždutė, kuri ją labai puošia. Manau ji irgi taps tuo rūbu, su kuriuo kažkada bus labai sunku išsiskirti, kaip ir su anksčiau minėtais mylimaisiais.

P.S. Tikiuosi patinka mano raudona nuostabaus minkštumo raudona AVON lūpdažio spalva, kuri man yra nepakartojama, kaip ir pats lūpdažis.

Read more:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page