top of page

Kartu su GOSH Cosmetics


PLOJIMAI DIDŽIULIUI GOSH COSMETICS STENDUI

Man kartais būna keista, ir net nelabai patinka, kad ne to paties tinklo parduotuvėse skiriasi dekoratyvinės kosmetikos stendai, kolekcijos ir pan. Šiandien norėčiau trumpai aptarti ir daugiau parodyti, kaip atrodo mano miesto senamiestyje esančios Eurokos GOSH Cosmetics stendas. Man jis pasirodė pats verčiausias nuotraukų padarymo, nes čia yra viskas ko reikia iš GOSH: nauji produktai, kurie nepasirodė dar niekur kitur, visi jų atspalviai, bei, žinoma, patinka, kad yra pačių produktų, nes kartais matant kosmetikos stendus atrodančius kaip Sacharos dykuma arba su produktais, išmėtytais kaip panašiai kaip uraganas Feliksas išmėtė Klaipėdoje konteinerius, man tikrai kartais darosi graudu. Eini į parduotuvę pasiruošusi matyti gražų estetinį vaizdą, kviečiantį nesąmoningai traukti piniginę iš rankinės. Na kaip visada apibendrinu, bet juk kalbu apie save. Taigi minėtoje parduotuvėje GOSH stendas tikrai didelis, gražus ir tvarkingas. Siūlau pasižiūrėti, ką mums siūlo GOSH, ir kartu patarti man, ką vertėtų įsigyti.

9 SHADES AKIŲ ŠEŠĖLIŲ PALETĖS

Pirmiausia žiūrėjau 9 Shades akių šešėlių paletes, nes mano turimų vasariškiausių spalvų paletė man labai patiko savo spalvų įvairove ir gera pigmentacija. Su ja išties galima išsiversti visą šiltąjį sezoną. Kaina irgi gana gera, kaip už tiek spalvų ir patogią paletę. Man labai patiko ir kitų palečių spalvos (JAS ŽIŪRĖKITE APAČIOJE), tad manau ateityje sau tikrai jas leisiu įsigyti, tuo labiau, kad taupymo sezonas jau man baigėsi.

GOSH MINERAL KOSMETINIAI PIGMENTAI

Pigmentai yra skirti pažengusiai makiažo mylėtojai. Kai pamačiau šį rudą pigmentą, norėjau iš kart eiti prie kasos, nes jis pasirodė labai naudotinas. Perkant pigmentus nereikia jaudintis dėl pigmentacijos. Belieka tik visur neprimėti mineralinių dulkių, o ypač nesugadinti makiažo. Tai reikalauja įgūdimo, tačiau visada galite daryti akių makiažą pirmiausia, o veido vėliau. Taip elgiasi net profesionalai!!!

GOSH BLAKSTIENŲ TUŠAI

Jau turiu tris GOSH blakstienų tušus, ir žinai ką, jie mano blakstienoms suteikia vienodą efektą. Galvutės būna gana didelės, pakuotės tamsios, ir irgi kiek didokos laikant, pats efektas tikrai gana neblogas, bet jau padariau išvadą, kad man būtinas blakstienų rietiklis. GOSH Crazy Volume, Extreme ar No Limit blakstienų tušas man patinką labiausiai? Tikriausiai NO Limit, nors Extreme labai panašus, tik šepetėlio galvutė kiek kitokia.

GOSH MINERALINĖS PUDROS

Turiu 004 ir 008 atspalvius. 004 šaltajam sezonui, o 008 - šiltajam. Galima maišyti. Jau tiek šią pudrą gyriau ir jos natūralų efektą ant veido, kad kartotis neketinu.

GOSH FOREVER LIP SHINE

Turiu gal tris ar net keturis atspalvius, ir galiu pasakyti, kad juos verta turėti greitam aplikavimui, ypač tinka į darbą. Spalvos nėra iššaukiančios, ar reikalaujančios profo technikos. Labai lengva užtepti ir paskirstyti. Nelipnu, laikosi kaip ir blizgesiai. Man labai patinka. Naudoju, kai reikia greitai bėgti pro duris.

GOSH SMOKEY EYE LINER

Matai jo didžiulę reklamą? Pasiduok jai. Na nepasakyčiau, kad jis jau yra toks jau atsparus vandeniui.. Visiškai neatsparus, tačiau turi vieną labai svarbų privalumą: vadinamąjį smudger, kuris leidžia liniją pakoreguoti, todėl ji visada atrodys tobulai su minimaliom pastangom. Šita kempinėlė labai tinka turinčioms mažai makiažo šepetėlių. Na man tai yra Nr. 1 iš GOSH. Labai rekomenduoju skubančioms ir nemokančioms nubrėžti idealios akių linijos.

GOSH EYELIGHT TRIO

Mano turima trio paletė yra mėlyna. Labai kokybiška, tačiau aš esu didesnė mėgėja didesnių palečių, nei trijų viename. Aišku, skonio reikalas. Galėtų būti daugiau variacijų.

GOSH LIP LACQUER

Turbūt vienintelis iš mano bandytų kompanijos produktų, kurių tikrai nerekomenduoju pirkti. Prastos pigmentacijos, ypač ant lūpų negražiai atrodo šviesesnės spalvos. Trumpu aplikatoriumi. Gal tik idėja įdomi, bet ne iki galo įgyvendinta pačiu produktu. Lūpų lako nė iš tolo neprimena.

GOSH VELVET LIPSTICK

Žiemą ruošiausi Tau pristatyt, padariau nuotraukas, o lūpdažis taip ir liko be aprašymo. O veltui, nes man labai patiko. Gerai laikosi, lengvai tepasi, lūpos minkštos ir neišsausintos lieka po šio lūpdažio. Didelis pasirinkimas, tad tikrai verta išsirinkti sau tinkantį atspalvį.

GOSH VELVET LŪPŲ PIEŠTUKAI

Patiko taip pat kaip ir lūpų dažai. Rekomenduoju.

GOSH GIANT SUN PUDRA

Mano norų sąraše. Tikrai milžiniška. Žinant, kaip greitai viską išnaudoju, man užtektų dviems gyvenimams. Nebandžiau. Brangoka.

GOSH EXTREME AKIŲ APVEDIMAS

Turiu mėlyną, rudą ir dar kažkurį. Labai lengva naudoti. Lengviau nei lengva. Tikrai pavyks kievienai, tad be abejonių rekomenduoju išsirinkti tamsesnę už savo akių spalvą. Labai geros pigmentacijos. Gana didelis pasirinkimas.

PALETĖS IŠ ARČIAU

Mano turima.

Kitos.

NEBANDYTI PRODUKTAI

GOSH FOREVER AKIŲ ŠEŠĖLIAI

Turiu gal tris. Man ne itin patiko, nes blizgūs, padaro akis liūdnas. Pigmentuoti gerai.

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page