top of page

ANNY Endless Big Apple


CUKRAUS VATA VISUR

Rožinės spalvos skeptikams galiu atšauti, kad ar žinote jog:

  • net Giro d'Italia dviratininkas lyderis dėvi rožinius marškinėlius;

  • ant rožinės spalvos popieriaus spausdinamas populiarus itališkas Gazetta laikraštis (tikiuosi nepamiršti patikrint mano įkeliamų nuorodų);

  • apskritai italai vaikinai dievina rožinę, ypač tokios spalvos marškinius ar marškinėlius,

  • vis daugiau vaikinų renkasi rožinės spalvos rūbus (dar gerai, kad kol kas ne nagų laką) ir Lietuvoje;

  • rožinė spalva buvo ir bus populiariausia spalva (ir labiausiai traukianti pirkėjus).

Rožinė spalva nuo seno žmonėms asocijuojasi su aristokratija, švelnumu, geidulingumu, prabanga ir dvasingumu. Žinoma, visada bus tokių, kuriems rožinė asocijuosis tik su infantilumu: cukraus vata, pasakos paršiuku, barbės sijonu ar moteriškos lyties kūdikio drabužėliais.

Aš stereotipais savęs riboti nemėgstu, neturiu išankstinių nusistatymų (na, prisipažinsiu, esu gal būt nusistačiusi tik prieš pripūstas ančiuko lūpas ar dirbtinai iškeltus skruostus), nes kuo daugiau jų yra, tuo sunkiau gyventi. Ant mano nagų visą mėnesį dažniausiai buvo ANNY Endless Love (apžvalgą jau skaitei), nes matyt man ji krito į akį.

NORIU BLIZGĖTI

Endless Love, kad ir kokia žavi koketė būtų, gal ir mėgstama labiausiai tų, kurios nežiūri jokių ten Giro d'Italia ar pan., nebūtų tokia žavi, kokia dabar yra nuotraukoje, jei ne ANNY blizgutis 736 Big Apple Shopping. Na, jis gelbėja bet kurią nagų lako spalvą ir mane nuo nuobodulio. Žiupsnelis ten, žiupsnelis šen, ir žiūrėk jau nagai atrodo gana neįpratai, įgauna trupučio puošnumo, prabangos, žaismingumo, ir žiūrėk jau pradedi manyti, kad nagų lakas be viršutinio puošnaus sluoksnio jau nebe toks. Tai yra priežastis, kodėl ant mano nagų lako labai dažnai gula koks nors blizgutis. Favoritas tarp daugelio nagų lakų visada išlieka ANNY nagų lakas, nes: visų pirma, blizgutis neatrodo pigiai, lengvai dengiasi, greitai džiūsta, ir pakelia visą manikiūrą laipteliu aukščiau - taip, kaip bet kokią aprangą pagerina kokybiški batai ar rankinė. Antra ir bene svarbiausia man priežastis vadinti šį obuolį favoritu - tikra retenybė, kad blizgutis lengvai nusivalytų. Tas nuvalymas dažniausiai ir sudrumsčia visus vandenis, o ranka laką nustumia į šoną ilgam. Garantuoju - nusivalo labai lengvai.

P.S.

Jei dėl rožinės vistiek neįtikinau, manau blizgučiui šansų turėtum suteikti.

Pirkti: Kristiana ir E-Kosmada

Kaina: ~11 EU

Talpa: 15 ml

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page