top of page

VIVI įdegio kremas


PASIILGAU VIVI

Atrodo jau taip seniai buvau VIVI Palangos g. Man kažkokia žiauri nuostalgija Vilniui paskutiniu metu, ir tam, ko nėra Klaipėdoje. Na taip, yra nauja VIVI pačiame centre, tačiau man ten eiti kažko nedrąsu. Taigi paskutinį kartą savo mėgstamiausioje VIVI minėtoje gatvėje išsirinkau pirmą natūralų lietuvišką įdegio kremą, mango kvapo! Tai bent! Ką tik išsiaiškinau, kad jis buvo sukurtas dar 2013 metais. Tam, kad galėtume saugiau jaustis soliariume.

KAS TAIP KVEPIA

Niekam ne paslaptis, kad soliariumo kremuose knibžda visokių negerų ingredientų. Jau vien tik jų stiprus sintetinis kvapas tą išduoda. Jis ilgam įsigeria į odą. Kartais būna ganėtinai šlykštus. Dažniausiai soliariumo kremų specifinį kvapą lengva atpažinti. Nors kažkada buvo toks atvejis: turėjau vieną tokį vyrą, mano mokinį privačiai, kuris labai save prisižiūrėjo. Kartą atėjo visas kvepiantis. Aš jo ir klausiu, kuo jis taip pasikvėpinęs, o jis man ir prisipažino, kad soliariume ką tik buvo. Tada buvau visai žalia tuose reikaluose, tad vyrukas kažkiek nustebino. Nenustebčiau, jei jis šiuo metu naudotų dieviškai kvepiantį mango kremą kaip ir aš.

BRAŠKIŲ AR ŽEMUOGIŲ?

Dar yra ir žemuoginis - braškinis įdegio kremas. Net neabejoju, kad kitoms soliariumo sesijoms nusipirksiu ir tą. Gal aš ir snobė, bet vien dėl kvapo. O kur dar natūrali sudėtis, nežalojanti nervų sistemos, taupus naudojimas, nes reikia sąlyginai nedidelio kiekio padengti visam kūnui. Tepasi labai lengvai, greitai susigeria, turi švelniai karamelinį atspalvį ir tinka naudoti nebūtinai soliariume. Aš šiuo metu jau nesideginu, todėl kartais naudoju kaip kvapų kūno losijoną, nes tas kvapas man nerealus. Taip pat reikia pagirti ir gražų tamsų butelį su patogiu dozatoriu. Kartais būna keista, kad dar ne visi gamintojai tokius naudoja. Apskritai visi VIVI produktai yra labai patrauklūs, nes šiuolaikiškai pateikti vartotojui. Vien tik parduotuvių dizainas ką sako. Gal todėl parduotuvių tinklas taip greitai plečiasi visuose miestuose?

SOLIARIUMO KREMAS SU NATŪRALIA SUDĖTIM?

Lietuviams įmanoma. Smarkiai prisidėjus Prancūzijos technologijoms. Kremo sudėtyje yra natūralūs aliejai, augalų ekstraktai ir ypatingas Prancūzijos laboratorijoje biotechnologijomis pagamintas ekologiškas sertifikuotas augalinis Melaktiva kompleksas, veikiant UV spinduliams skatinantis nuosavo melanino gamybą odoje. Be jokių dažų ar bronzatorių suteikiantis natūraliai atrodantį įdegį. Taip teigia VIVI. Galiu tik paantrint. Iš tiesų pastebėjau, kad kremas gerai veikia odą, ji lengviau ir gražiau runda. Do itin šviesaus gymio mulate netapau, bet galiu džiaugtis sveikai atrodančia ir lengvai įrudusia oda.

INGREDIENTS: Aqua, Prunus Armeniaca Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis, Persea Gratissima Oil, Polyglyceryl - Stearate/citrate* Cetyl Alcohol*, Mango Aroma, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Acacia Gum, Xathan Gum, Mucuna Pruriens Seed Extract, Maltodextrin, Citric Acid, Beta Carotene. | EN *Organic certified ingredients, **Ingredients of essential oils | LT *Sertifikuoti ekologiški ingredientai, **Eterinių aliejų sudedamosios dalys.

Pirkti: VIVI

Kaina: 17,10 EU

Talpa: 230 g

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page