top of page

Patiko iš Skincode


NORIU Į VILNIŲ

Kad persikraustėme iš Vilniaus į Klaipėdą gailiuosi tik šiais atvejais: a) kai ilgai negaliu susitikti su draugėmis ir artimaisiais b) kai pasirodo nauja kosmetikos kompanija Lietuvoje, o aš negaliu apžiūrėti jų produktų (pavyzdžiui, Klaipėdoje nėra LUSH) c) kai esu kviečiama į daugelį su grožiu susijusių renginių, o negaliu ten nuvykti. Tada belieka žiūrėti, ką rašo kiti.

BLOGERIAI BLOGERIAMS

Blogeriai skaito vieni kitų įrašus ir vadovaujasi vieni kitų rekomendacijomis. Bent jau aš visada perku tik perskaičiusi bent vieną produkto apžvalgą, o labai patikusius produktus įsigyju kai tik galiu. Lithuanian Beauty Blog, paskutiniu metu bendradarbiaudama su Scincode Lietuva, daug rašė apie jų kremus, neseniai įvykusią produktų prezentaciją su kompanijos atstovais, į kurią aš negalėjau atvykti, tad skaitydama gerus blogo atsiliepimus aš nusprendžiau pabandymui nusipirkti Scincode Switzerland Essentials 24h cell energizer kremą.

TIKO PATIKO

Nors Kosmetikos DNR sudėties apžvalga nieko gero nežada, o aš pati net negaliu jos rasti ant kremo, man jis labai tiko ir patiko. Pirmiausia man patinka kremo indelis, tiksliau jo skandinaviškas minimalizmas. Antra, kremas ir drėkina, ir maitina, nepastebėjau ir kad kištų poras. Labiausiai mane sudomino jo konsistencija: ji labai lygiai dengiasi ant odos ir yra truputį tąsi (pirmą kartą tokią matau veido kreme). Keistumai man kartais patinka. Ypač jei tai patinka odai. Kremas gana greitai susigeria, yra vidutinio lengvumo, turi keistoką malonų kvapą. Tinka visiems odos tipams. Be konservantų ir dažiklių.

Rekomenduoju išbandyti. Pati planuoju vėliau nusipirkti didesnį indelį, nes kremo liko tik porai kartų. Tokio indelio kaip pirkau aš užtenka kokiems dešimt kartų, nes kremas naudojasi taupiai.

Pirkti: e-Kosmada ir Kristiana

Kaina: ~5 EU

Talpa: 20 ml

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page