top of page

Renkamės iš AVON kartu


AVON 7 katalogas, 05 07 - 05 27

RENKAMĖS KARTU

Šiandien nusprendžiau padaryti įrašą toms, kurios jau seniai vartė AVON katalogą, ir net nenutuokia, kaip ir aš visai neseniai, kas ir kaip. Paskutinį AVON katalogą varčiau 1960 metų žiemą. Juokauju aišku. Bet tai buvo taip seniai, gal prieš kokius 17 metų, kai gyvenau kaime, o kosmetika buvo ten kažkoks deficitas. Na buvo kažkokia parduotuvėlė, kur stovėjo kelios nekokybiškos dekoratyvinės kosmetikos priemonės (motinos dienai užtekdavo nupirkti mamai), bet jei norėdavai kažko daugiau, tekdavo nenorėti, nes nieko nebūdavo. Kažkada viena moteris man pasiūlė pas ją ateiti į namus, pasižiūrėti katalogo. Nesu tikrai ar tai buvo AVON, bet spėju, kad taip. Taip smagu buvo vartyti ir rinktis - viskas atrodė taip viliojančiai ir patraukliai pateikta. Tuo metu man kaip vaikui patikdavo užsisakyti vonios putas, nes buvau jų fanė. Dar užsisakydavau plaukų aliejuką, kuris buvo visai neblogas, įsigijau šepetį tiesinimui, gal dar pirkau nagų lakus mamai.

Patikėkit, kaip smagu buvo visa tai prisiminti, kai prieš dvi savaites į mano rankas pateko 7 AVON katalogas. Jo internete dar nėra (yra 6), bet pasirodys netrukus. Atrodo, lyg vėl sugrįščiau į tuos laikus, kuriuos menu su nuostalgija, bet vargu ar norėčiau pasukti laiką atgal. Man patinka pasirinkimo galimybės, kurios yra beribės. Pradėjau vartyti katalogą iš pradžių gana skeptiškai, bet paskui pagavau save norint ir to, ir ano.

Šiandien kartu aptarkim, ko įdomau yra naujajame kataloge. Aišku, vienai įdomu viena, kitai kita, bet kadangi aš rašau šį blogą, tai teks skaityti, kas įdomu man:)

  • Matinis nagų lakas AVON Magic Effects. Man labai graži spalva violetta. Tokios nagų lakų spalvos labai mane traukia šį pavasarį.

  • Aš nesu bandžiusi spalvoto blakstienų tušo - bent jau nepamenu. Mane jau apėmusi spalvotų akių apvadų manija dar nuo žiemos, tad manau jau būtų pats laikas išbandyti spalvotus tušus. Mane domina AVON Big Darling apimties blakstienoms suteikiantis tušas Navy spalvos.

  • Ant mano nagų matai AVON Mineral Crush nagų laką, kurio smėlinė tekstūra visada yra mano mėgstamiausia vasarą. Nerealiai gražiai atrodo saulėje ir vandenyje. Vasarai norėčiau ryškesnės spalvos nei Pearl. Topaz ir Rose Quartz turėtų būti nuostabios.

  • Man labai patiko, kad puslapyje, kuriame yra jau mano išbandyti želinės tekstūros Ultra Color Indulgence lūpų dažai, vienoje pusėje pateikti šilti atspalviai, kitoje - šalti. taip daug lengviau išsirinkti tinkamą spalvą, o šį puslapį išvis reikia išsiplėšti kaip atmintinę. Tereikia žinote šiltas ar šaltas yra Tavo tipas, ir pagal tai pasirinkti norimą atpalvį. O jų čia gausiai - visi 20. Norėčiau Pink Blossom ir Peach Petunia. O gal visų?

  • LUXE prabangios kosmetikos kolekcija yra dvigubai brangesnė, nei kiti panašūs produktai, kažin, ar tai reiškia, kad kokybė dar geresnė? Viliojančiai atrodo lūpų blizgesio Cheri ir Joie spalvos.

  • Mane labai sudomino LUXE sintetinių šerelių makiažo pagrindo teptukas, kuris kainuoja tik 6,50 EU. Jei ir realiai taip prabangiai atrodo, tai net nesuabejočiau jį nusipirkusi. Tokios formos makiažo pagrindo šepetėliai yra man oatys geriausi, nes makiažo pagrindas labai lengvai ir tolygiai užsitepa.

  • Štai ir mano minėtas AVON Advanced Techniques plaukų aliejukas, kuris mano gyvenime buvo pirmasis apskritai. Tikra nuostalgija. Pamenu, kad labai skaniai kvepėjo, nors ir nelabai ką darė mano plaukams.

  • Nustebau pamačiusi, kad AVON turi ir plaukų dažus. Mielai įsigyčiau 4 numerį, tik kad ką tik nusidažiau plaukus. Turėsiu omenyje kitam kartui.

Buvo ir daugiau įdomiai atrodančių dekoratyvinės kosmetikos produktų, bei akseksuarų, bet manau ir taip jau gana daug norų čia prirašiau.

Gal galėtum ką nors rekomenduoti iš AVON? Kol kas aš - naujokė.

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page