top of page

Natūralesni plaukų dažai?


Martis Respect ilgalaikiai plaukų dažai be amoniako, spalva R03

Pagaminta Italijoje

Pirkti: Douglas arba Juara

Kaina: ~11 EU

DAUGIAU NIEKADA

Plaukų tema turbūt man yra pati skaudžiausia. Kai praėjus kuriam laikui po gimdymo netenki vos ne pusės plaukų (gal ir perdedu), nes jų tiek vienu metu išslenka, kad galėtum pasidaryt peruką, paima neviltis. Paskui reikia kažkaip tvarkytis su ataugusiu ežiuku. Man nesiseka, nes pastoviai atrodau pasišiaušus, lyg ko nors išsigandus. Juokauju. Na žodžiu aš dabar labai jautri mano plaukų tema, o parako į ugnį dar pridėjo tai, kad nusidažiusi plaukus L`Oreal Paris Casting Crème Gloss ir tikėjusis, kad plaukai pagaliau suspindės nauja gražia spalva - dar labiau nusivyliau. L`Oreal Paris plaukų dažams sakau ir ir ilgam atsižadu.

GERAS SPRENDIMAS

Sunku išsirinkti gerus plaukų dažus, jei nori sutaupyti, ir ketini dažyti juos namuose pati. Salone viskas daug paprasčiau, nes plaukų stilistė gali patarti, kokį atspalvį ir kokius plaukų dažus išsirinkti. Aš dar vis taupau (paskutinis mėnesiukas), tad plaukų dažus vėl pirkau skirtus dažyti pačiai. Tiksliau juos nutepė anyta balkone, o šį kartą išsirinkau Martis Respect plaukų dažus, kurie žada būti saugesni, geresni, ir visokie kitokie -esni, nei įprasti plaukų dažai. Aš į juos seniai žiūrėjau Douglas parduotuvėje, bet nepirkau. Pamačiusi sveikatingumo mugėje pas vieną pasdavėją juos už 8 EU nusprendžiau nieko daugiau nelaukti ir įsigyti. Tai buvo labai geras sprendimas.

NEUŽTEKS DAŽŲ?

Man labai patiko šių plaukų dažų pakuotė: nėra jokių moterų galvų nu nesveikai gražiai atrodančiais plaukais. Juk taip nebūna, kaip žada moteris, besišypsanti nuo pakuotės. Čia matome dilgėles ir kviečių gemalus, nes jų ekstraktų yra sudėtyje. Pakuotė yra liux. Viduje randames viską, kaip ir įprasta - viskas paruošta plaukų dažymui namuose, reikia tik teptuko ir šukų. Dažus iš tūbelės suspaudžiam į oksidatorių, pakratom, ir tepam ant plaukų. Anot anytos, nors dažai buvo tūbelėje, juos tepti buvo sunku, nes jie greitai susigėrė į plaukus, o anyta vis kartojo, kokie sausi dažai. Kad ir kaip ji mane gąsdino, kad dažų neužteks, buvau įsitikinus, kad tai nesąmonė - visada užtenka vienos tūbelės. Užteko. Anyta išsikankino tepdama, bet dažai buvo bekvapiai, tad tai didelis pliusas jiems. Plaukų spalva pagaliau gavosi tokia, kokios aš ir norėjau - natūraliai tamsiai ruda, plaukai pagaliau patapo blizgančiais, ko aš ir tikiuosi dažydama juos. Rezultatu likau labai patenkinta, ir nuo šiol ketinu dažyti plaukus šiais dažais.

SUDĖTIS

Kalbant apie sudėtį, dažuose yra augalinių kviečių gemalų, medetkų ir dilgėlių ekstraktų, jie yra be amoniako, parafenilenediamino (PPD), rezorcino, SLS, SLES, o visa kita yra kaip ir kituose plaukų dažuose, todėl jie gali nudažyti ir žilus plaukus. Bent taip teigia sudėčių ekspertė iš Kosmetikos DNR. Dar aprašymas teigia, kad dažai yra atsparūs saulei ir jūros vandeniui - greitu metu bus aišku, ar tai tiesa.

P.S. Noriu padėkoti anytai, už kantrybę man dažant plaukus.

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page