top of page

AVON karališkų bijūnų lūpų dažai


AVON Ultra Colour Indulgence lūpų dažai su SPF15, royal peony spalva

Nebuvau turėjusi jokių AVON lūpų dažų savo gyvenime, nepaisant to, kad pas mane yra jau gana įspūdinga lūpų priežiūros priemonių kolekcija. Mano rankose galbūt dešimt metų, ar dar daugiau, nebuvo laikytas joks spalvotas kosmetikos katalogas. Čia pamatytos produktų kainos pasirodė tokios juokingai mažos, kad gali pirkti tai, ko nori, ir niekas negalės papriekaištauti dėl moteriško išlaidumo.

Dabar jau savo rankose laikau antrą katalogą (nr. 8) iš eilės, ir stebiuosi, kad mane taip sužavėjusių lūpų dažų Ultra Colour Indulgence su želine formule jame jau nėra. Jie yra iš katalogo nr. 7 (05 07 - 05 27). Kol kas dar sunku susigaudyti, kaip produktai pasirodo kataloguose, todėl nežinau, kuriame iš jų vėliau vėl bus šie lūpų dažai, tačiau jei ieškai gražios intensyvio pigmentacijos spalvos (jų yra dvidešimt), malonios drėgnos tekstūros (arba katalog kalba - gelinės) dažų už gerą kainą, būtinai turi atkreipti dėmesį ir Tu į šiuos lūpų dažus. Džiaugiuosi, kad būtent nuo jų atnaujinau savo pažintį su AVON (ką esu išbandžiusi daug anksčiau aš papasakosiu kitame įraše). Tuoj paaiškinsiu kodėl.

Pirmiausia, kaip visada akys įvertina lūpdažio pakuotę. Jau žinai, kad man ji labai rūpi, nesvarbu, kad popierinė pakuotė tuoj bus išmesta. Juoda balta, minimalistinė. Super. Pačios juodos su sidabrine linija tūbelės dizainas slidus, blizgus ir apvalus, todėl labai smagiai laikosi rankose. Į spalvos lipuką dėmesio kreipti neverta, nes jis nebūtinai turi atitikti spalvą.

Lūpdažiui keliaujant ant lūpų prasideda tikras linksmumas. Jaučiamas saltelėjantis kvapas. Įvertinu tai, kad kvepia ne per stipriai, nes jei kvapas būtų nors kiek intensyvesnis, jau negalėčiau jo naudoti. Pats tas saldėsių kvapas. O toliau prasideda tikras smagumėlis. Lūpdažį tepti taip smagu ir lengva, kad nereikia jokių šepetėlių, nebent širdis pageidauja. Lūpoms taip pat nereikia ir papildomo drėkinimo, nes lūpdažis jau pats savyje turi daug drėgnumo, todėl lūpos atrodo sultingos kaip prisirpęs arbūziukas. Būtent tokia yra mano spalva. Tiksliau, tai yra karališkųjų bijūnų spalva. Kad ir kaip pavadintum ją, aš jau atsidariusi dažų tūtelę ir pamačiusi kas joje žinojau - spalva man labai tiks. Tai yra mano mėgstamiausia lūpdažio spalva, nepaprastai pagyvinanti mano veidą, ir jau tapusi mano skiriamąja makiažo detale. Nesvarbu kokia yra atspalvio variacija, ji man tiks.

Lūpdažis ant lūpų laikosi labai gerai, kokias kelias valandas. Jokių minusų nepastebėjau. Likau tik nepatenkinta tuo, kad dėl šio lūpdažio įtakos dabar žiūrėdama į katalogą noriu beveik visko. Pykstu, ne nieko man nereikia. O gal reikia?

Koks yra geriausias Tavo iš AVON išbandytas produktas, kurį rekomenduotum kitoms?

Pirkti: AVON

Kaina: dabar 4,59 EU

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page