top of page

Natūralus lūpų putlintojas Kandžiukas


Aš jau žiemą išbandžiau originalų Kandžiuką - natūralų lūpų putlintoją. Ko gali tikėtis moteris, pirkdama tokios paskirties natūralų produktą? Na tikrai ne anties lūpų, kurios dabar labai madingos, bet kol kas dar nemačiau pripūstų ir gražių lūpų. Atsiprašau, jei dareisi tokią procedūrą, bet man tai atgrąsu. Būtent kalbant apie lūpas, ne apie kitas kūno dalis... Šiuo metu naudoju stipresnį natūralų lūpų putlintoją, kurį savo rankomis pagamino mano kalbinta Rūta. Šis balzamas vadinasi dinamitiniu, todėl, kad yra daug stipresnis negu pirmoji versija. Originalusis man pasirodė toks, kad pagalvojau, jog tikrai galėčiau pernešti dar stipresnį lūpų putlintoją, o kai pirmą kartą užsitepiau dinamitiniu lūpų Kandžiuku, lūpos paraudo, pradėjo smarkiai dilgčioti. Nors jau žinojau, koks tai jausmas, bet dinamitas pasirodė ganėtinai stiprus, tad bėgau plauti lūpas, o vyras juokėsi, kad lūpos tapo kaip dešros, t.y. išsipūtė. Antrą kartą jau nedrąsiai bandžiau šį lūpų balzamą, bet mano nuostabai toks efektas nepasikartojo: lūpų kandžiojimas jau buvo malonus ir visai neatrodė per intensyvus. Taigi, galiu daryti išvadą, kad prie kandžiojimo lūpos pripranta, tad po pirmo karto dar nereikia daryti išvadų.

Jei lūpų balzamo patenka į burna, gali jausti pipirą (cha cha, man šiandien taip nutiko). Lūpų balzamas turi intensyvų cinamono kvapą. Vyras įėjęs į kambarį, kuriame aš buvau, jau iškart paklausė, ar aš tik ne tuo Kandžiuku pasitepusi. Jis jau irgi žino, kas yra Kandžiukas. Kaip ir šeimos moterys, kurios viena po kitos griebė bandyti balzamą, nesulaukę nei mano perspėjimo, kad lūpas gali kaip reikiant pakandžioti. Ypač balzamas patiko mano 12 metų pusseserei, nes ji yra lūpų balzamų fanė. Dinamitinis Kandžiukas skirtas drąsesnėms panelėms, kurioms originalus Kandžiukas nepakankamai kandžiojo lūpas. Atsimink, kad balzamas lūpas nudažys švelnia oranžine spalva. Tinka naudoti su kitais lūpų priežiūros produktais. Netinka suskeldėjusioms, pažeistoms lūpoms, nes gali kaip reikiant graužti. Visiškai natūralus, lietuviškas ir unikalus produktas, kurio kūrėja Rūta sulaukia daug merginų laiškų, dėkojančių už balzamą... Kaip vienintelį minusą nurodyčiau balzamo kaina, nes ji tikrai nemaža. Taip pat, kadangi tai natūralus produktas, po mėnesio jis apdžiūsta, todėl tampa sunkiau naudojamas. Reikėtų nusipirkus naudoti, o ne laikyti. Taip pat ne visoms gali patikti oranžinis jo atspalvis. Na o man jis kaip tik patinka.

Sudėtis: bičių produktai, makadamijų, erškėtuogių vaisių, kakavos aliejai, aštrieji pipirai, vitaminai: A, D, E, cinamono sudėtinės dalys.

Galima talpa: 10 ml tabletės formos indelyje arba 5 ml išsukamoje tūbelėje.

Pirkti: naturaluslupubalzamas.lt arba kitose puslapyje nurodytose vietose

Kaina: 11 EU

O Tu ar jau išbandžei Kandžiukus?

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page