top of page

Drabužių sluoksniavimas


Šiandien grįžus man ryte iš darbo iš kart važiavome į autobusų stotį: ten su džiaugsmu pasiėmėme mano anytą, kuri visai ne velnio pramanyta, o net gi sakyčiau galėtų pretenduoti į mano geriausias drauges. Jau visi kartu važiavome primatuoti mano vestuvių svečio suknelės pas suvėją. Mūsų geriausi draugai tuokiasi šį birželį, o jų didžiosios šventės proga mes su vyru net pasiimsime net dviejų savaičių atostogas. Aš apie jas tik ir svajoju kasdien, kaip tikriausiai kiekviena iš Jūsų. Suknelė tamsios ciklamenų spalvos, super proginė, belieka įsigyti baltus aukštakulnius ir delninukę. Vėliau vėgau į paštą mano Facebook konkurso laimėtojai išsiųsti siuntinuką, o tada mano brangioji anyta man padarė mini atostogas: grįžus leido miegoti visą dieną.

Taigi, labas rytas 20 val. vakaro. Pagaliau pasiilsėjau kaip žmogus, ir štai sėdžiu kaip rožė prie kompiuterio ekrano. Šį kartą pagavau įkvėpimą pakalbėti apie drabužių sluoksniavimą. Tai sena mada, o mados pas mus keičiasi negreitai. Gal išvis man nereikia kalbėti apie madą? Aš ją seku viena akimi, bet ar drabužių sluoksniavimas gali būti mada? Tai man šilumos ir patogumo reikalas. Švysteli saulė - nusiimi melsvą NO NAME (reiškia nėra pavadinimo) pastelinį šaliką. Pasidarius dar šilčiau, juoda, visai nepavasariška MANGO striukė (ramiau, jau nusipirkau pieno spalvos) keliauja vyrui į rankas. Kaip vėliau ir salotinis DOROTHY PERKINS nertinis su 3/4 rankovėmis. Balti marškiniai su pagarbiniavimu priekyje pakelia derinuką vienu lygiu auksčiau. Na kol kas daugiau nusirengti nereikia, nebent tik apsirengti, nes šaltis ir vėjas vis dar neduoda įsijausti į tikrą pavasarinę nuotaiką. Leidžiantis žemiau matote STRADIVARIUS mėlynas kelnes - tympas, kojinaites BELLISSIMA ir ryžus ROMANGELI odinukus, kurie yra patogumo viršunė.

Protingi žmonės sako, kad sluoksniavimas dar priduoda stiliui amseniškumo, atskleidžia sluoksniuotojo charakterį. Sluoksniuodama drabužius laukausi tam tikrų savo taisyklių.

MANO DRABUŽIŲ SLUOKSNIAVIMO TAISYKLĖS

1. Sluoksniuoti kasdieninius rūbus su puošnesniais.

2. Sluoksniuoti itin moteriškus drabužius su vyriško tipo.

3. Sluoksniuoti skirtingų audinių drabužius.

4. Sluoksniuoti raštuotus drabužius ir akseksuarus su neutraliais drabužiais.

5. Sluoksniuoti minimum tris maksimum penkis drabužius.

6. Sluoksniuoti ne tik drabužius, bet ir akseksuarus.

KOKIUS DRABUŽIUS SLUOKSNIUOJU

1. Marškiniai + megztinis + striukė + šalikas

2. Trikotažiniai marškinėliai + megztinis + striukė + šalikas

3. Puošni palaidinė + švarkas + paltas + šalikas

4. Suknelė + švarkas + paltas + šalikas

Taigi sakau, madia čia ne prie ko. Norime to ar nenorime, sluoksniuojame visi ir visos, tik vienoms tai sekasi geriau, kitoms prasčiau. Kažkada labai stengiausi derinti spalvas, rūbus vienus prie kitų, tačiau kai laiko sau nebeliko, visiškai nustojau tai daryti. Dabar griebiu bet kokius drabužius, bet kokias spalvas, o kas gaunasi, vertinti mėgsti juk Tu. Aš dėl to visai nesuku galvos. To linkiu kiekvienai.

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page