top of page

Greičiausias būdas nusivalyti nagų laką


ESSENCE NAGŲ LAKO VALIKLIS SU KEMPINĖLE "QUICK AND EASY SPONGE NAIL POLISH REMOVER"

Aš šiomis dienomis tokia pavargus, kad vos patempiu kojas. Susirgo Sofija, tad iš eilės susidėjo daug bemiegių naktų, o kur dar mano pagrindinis darbas, tinklaraščio reikalai... Tai labai veikia mano sveikatą ir savijautą. Vis žadu sau daugiau ilsėtis, bet... Šiandien ruošiuosi rytdienos darbams, tad noriu greitai papasakoti apie mane pradžiuginusį, o vėliau įtarimų sukėlusį Essence nagų lako nuėmėją - kempinėlę. Iš tikrųjų, reikia laiko priprasti panardinti savo nagus į nagų lako nuėmėju įsigėrusią kempinę, ir juos vis sukalioti keliasdešimt sekundžių. Apsipratusi prie keistų pojūčių, įvertinau nagų lako nuėmimo greitumą ir patogumą: jokių nagų lagu pasidengusių odelių, jokio vargo brūžinat nagus vatos diskeliais. To reikalo aš visada stengiuosi išvengti. Lygiai dvidešimt sekundžių, ir nagas švarut švarutėlis. Netgi nagų lakai su blizgučiais lengvai pasiduoda kempinei, nes už jos užsikabina ir nusiima. Sudėtyje yra ricinos ir arganų aliejaus. Man patiko, kad priemonė be acetono, bet tikrai nėra ideali, o ir negali būti. Kaip visada dėmesį atkreipiau į pakuotę - rožinė su mėlyna labai gražiai dera. Labai patrauklus dizainas.

Taip džiaugiausi šia atrasta kempine, kad galvojau atradusi kažką visam gyvenimui, tačiau po kelių savaičių pastebėjau, kad mano nagai pradėjo labai skilinėti. Iš tiesų situacija dabar yra labai bloga, vėl bandau nagus gaivinti ANNY Overnight Repair naktine nagų gelbėjimo priemone, kuri padėjo paskutinį kartą. Nesu tikra, kad mano nagai susigadino būtent dėl šitos kempinės, tačiau turiu tokių įtarimų. Kol jos nenaudojau nagai atrodė daug geriau.

Essence nagų lako valiklis su kempine yra pats greičiausias ir patogiausias būdas nuvalyti nagų laką, tačiau mano įtarimai man visai nepatinka...

Kaina: ~3 EU

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page