top of page

Apžiūrėkim Essence Brit-Tea kartu


Pagaliau! Essence Brit-Tea kolekcija pasiekė Lietuvą, o aš kaip visada ėmiau ir nubėgau padaryti gražiosios kolekcijos nuotraukų Tau. Taigi nesivargink, Tau nereikia eiti į kosmetikos parduotuvę, ypač jei jų nemėgsti - viskas pateikta čia. Gerai pagalvok ko norėtum, o tada keliauk į Drogą. Taip išvengsi spontaniškų pirkinių, kurie dažnai nuvilia. Mano nuomonę apie Brit-Tea kolekciją jau skaitei, ji visiškai nepasikeitė, na o šiandien apžiūrėkim kartu, kaip kolekcija atrodo gyvai. Reklaminės nuotraukos yra reklaminės, o čia matai, kaip viskas atrodo stende. Kolekcijos spalvos kaip ir priklauso šiam pavasariui - pastelinės. Pasižiūrėk, kokie gražūs nagų lakai! Keturios madingos spalvd. Lūpų balzamas bus puiki mažytė dovana draugei ar pusseserei, nes pateikta labai estetiškai, o visa kita žiūrėk sau. Pavyzdžiui, ar gali atsilaikyti skaistalų su gėlių įspaudais grožiui? Aš ne, todėl jie, kaip ir skaistumo veidui suteikianti makiažo bazė, naudojama prieš makiažo pagrindą ar po, atsidūrė mano pirkinių krepšy akimirksiu vos žengus prie stendo. Dar labai norėjau nusipirkti duo highlighter pencil, paryškinti vidinėms vokų pusėms ir po antakiais. Apskritai tai visko noriu, išskyrus galbūt akių šešėlių paletės, nes nepatinka spalvos ir lūpų blizgesių - dėl tos pačios priežasties. Na ir auskarų roželių, kuriems aš - per sena.

O ką ketini pirkti Tu?

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page