top of page

ANNY 362 Hudson River Turtle


ANNY 362 Hudson River Turtle tikrai nėra labai pavasariška spalva. Bent daugeliui. Su blogerėmis diskutavome: viena demonstravo savo rožinius ANNY nulakuotus nagus, o aš parašiau, kad ką tik nusilakavau šia vėžliška spalva. Kita blogerė sako, kad va rožinė tai pavasariška, o kas čia dabar - kažkokia tamsi žalia. Na ką ir galima pridurti. Man tai visai pavasariška, juk spalva žalia, asocijuojasi su žole, kiek tamsoka, bet vistiek - kada dar žaliai lakuoti nagus, jei ne pavasarį ir vasarą. Nukrypstant nuo pavasario temos, nuotraukoje matote dalelę mano darbinės uniformos. Taip, aš dirbu apsirengusi štai tokia, visai ne moteriška apranga. Tikriausiai žinote, ka dėvint uniformą keliami tam tikri reikalavimai: jokių papuošalų, išskyrus vestuvių ar sužadėtuvių žiedus, jokio ryškaus makiažo, tik nepastebimas, ir jokio ryškaus nagų lako bei ilgų nagų. Hudson River Turtle tikrai yra ganėtinai ryškus lakas, bet pasižiūrėkite, kaip gražiai susilieja su uniforma. Joks vyšiškis negalėtų prikibti prie nagų spalvos, nes net kamufliaže, jei gerai įsižiūrėsite, yra būtent tokia spalva. Į akis nekrinta, todėl man į darbą tai pati tinkamiausia spalva. Nagai trumpi, kaip ir reikalaujama, todėl darbe irgi nėra ko prikibti. Laikosi 4 dienas, dailiai blizga, greitai džiūsta, lengvai lakuojasi su klasikiniu aplikatoriumi. Spalvos sodrumas toks, kaip ir buteliuke, užtat ANNY yra nusipelnė didžiulės mano pagarbos. Neperkančios milijono lakų įvertins 15 ml turinį.

Pirkti: Kristiana ir E-Kosmada

Kaina: ~11 EU

O kaip Tau ši spalva?

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page