top of page

Margaritos ekologiškas rankų kremas


Margarita ekologiškų gaminių serija sudaryta iš veido, kūno ir plaukų priežiūros priemonių, praturtintų linų, kviečių, alavijų ir spanguolių ekstraktais. Mane ši serija labai sudomino ekologiška produktų sudėtimi, o pakuotės labai šiuolaikiškos, ko anksčiau galbūt šiek tiek trūko, produktai - labai kokybiški, manau patiks daugeliui. Daugelis iš mūsų užaugo su Margaritos ir Rasos kosmetika, matėme kaip mamos ją naudojo, o dabar naudojame pačios. Vėliau mūsų vyrai pradėjo pirkti lietuviškus produktus Aras. Tai, kad BIOK prekių ženklai garsina Lietuvą jau taip ilgai, verta nuostabos. Kaip ir kremas, kurį maote nuotraukoje.

Šiuo metu rankų kremas su avižų pieneliu ir spanguolių ekstraktu yra vienas mėgstamiausių, nes kvapas dieviškas. Pirmas įspūdis atsidarius buvo - wow. Saldus kvapas kaip reikiant tvojo per nosį. Vėliau uodžiant kvapas kažkiek keičiasi, ant rankų išnyksta po maždaug pusvalandžio. Man tiek pakuotė, tiek kvapas yra labai svarbūs kriterijai renkantis produktus, tačiau ir pats turinys man kiekvieną kartą tepantis palieka labai gerą įspūdį. Rankos įgauną šilko švelnumą ir vatos minkštumą. Avižų pienelis drėkina, o spanguolių ekstaktas saugo. Toms, kurios labai mėgsta nagrinėti sudėtį ir man vis priekaištauja, kad jos nepateikiu, prašom:

Aqua*, Caprylic/Capric Triglyceride*, Cetearyl Alcohol*, Tapioca Starch**, Helianthus Annuus (Sunflower) Oil**, Glycerin*, Glyceryl Stearate SE*, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil*, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract**, Xanthan Gum**, Vaccinum Macrocarpon (Cranberry) Extract*, Gluconolactone*, Sodium Benzoate*, Calcium Gluconate*, Tocopherol*, Sodium Stearoyl Glutamate*, Parfum.

Išimtis. Aš sudėčių neanalizuoju, nes neturiu tam reikalingo išsilavinimo. Viską apibendrinus, rankų kremas man labai patiko. Rekomenduočiau savo geriausiai draugei.

Ką manote apie šį rankų kremą?

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page