top of page

Catrice, chaki ir auksas


Catrice riboto leidimo kolekcijos Metallure CO4 Metallicious nagų lakas 10 ml

Jau žinai, kur rasti senas Catrice kolekcijas, tad manau nieko tokio, kad paliksiu savo atsiliepimą apie šį nagų laką. Metallure kolekcija buvo puiki. Pradedam aptarti šį nagų laką nuo jo buteliuko dizaino. Nežinau kaip Tau, bet man jis labai gražus, stilingas ir nematytas. Nors iš tokio dizaino aš tikėčiausi skilinėjančio turinio (žinai, kai kurie nagų lakai specialiai suskyla, o tokius turi LCN, Belatton, OPI ir kt.), tačiau taip deja nėra. O gal ir gerai, nes kiek girdėjau, tokie lakai daugeliui jau pabodo. Kaip ir magnetiniai. Baltas dangtelis su skilinėjančiu piešiniu šios lakus kolekcijos lakus tikrai smarkiai puošia. Bet ne tik - Catrice nagų lakai yra geriausiai laikantys nagų lakai. Kitoms nagų lakų kompanijoms tikriausiai sunku su Catrice pakonkuruoti šiuo atžvilgiu. Kaip ir kaina. Metalo spindesys tikrai labai madingas buvo žiemą, visgi aš pirmenybę teikiu įprastiems blizgiems lakams. Arba matiniams. Man sunkiai sekasi nusakyti spalvas, bet tikriausiai spalva, kurią matote yra tarpinis variantas tarp chaki ir garstyčių spalvų. Nelabai mėgstu nei vienos, nei kitos, tad kaip visada situaciją gelbėja blizgutis. Šį kart tai auksinis vištutinis sluoksnis iš L'oreal žiemos kolekcijos.

Pirkti: Eurokos, jei pasiseks

Kaina: ~2 EU

L'oreal Paris Color Riche viršutinis nagų sluoksnis Gold Leaf 5 ml

Blizgučiai gali išgelbėti net ir nuobodžiausią nagų lako spalvą. Aš asmeniškai labai mėgstu užtepti blizgučio šen bei ten, nesvarbu koks sezonas. Vienas dalykas, kurio aš nemėgstu, tai momento, kai reikia nusivalyti tą blizgutį nuo nagų. Dažniausiai tai pareikalauja daug nervų ir kantrybės, bet ko dėl grožio nepadarysi. Šis viršutinis sluoksnis man tikrai labai sunkiai nusivalo, todėl stengiuosi ant visų nagų netepti. Šį kartą - išimtis. Šiaip aukso lapeliai labai patinka. 5 ml nagų lakui man yra kiek mažoka, tačiau nagų lakas nėra brangus.

Pirkti: daugelyje parduotuvių

Kaina: ~3 EU

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page