top of page

CHI Infra plaukų šampūnas, kaukė ir šilko kompleksas


Šiandien atėjo metas papasakoti apie likusius CHI Travel rinkinio produktus, kuriuos bandžiau tikrai ilgai. Aš jau pasakojau apie labai gerą įspūdį padariusį plaukų purškiklį, apsaugantį nuo karščio CHI IRON GUARD. Šiandien ketinu papasakoti apie drėkinantį ir stiprinantį plaukus šampūną INFRA SHAMPOO, dažytus plaukus apsaugančią ir regeneruojančią plaukų kaukę INFRA TREATMENT, bei giluminio atkūrimo šilko kompleksą SILK INFUSION 4*5. Tai profesionalūs plaukų priežiūros produktai, kuriuos naudoja kirpėjai.

CHI ŠILKO KOMPLEKSAS. Tai bene populiariausias CHI produktas, ar klystu? Apie jį tikrai daug kalbama internete: analizuojama jo sudėtis, lyginama su Macadamia aliejuku, aptariami pliusai ir minusai. Aš nesu sudėties ekspertė, tačiau jeigu išmanantys žmonės teigia, kad tai silikonas, tebūnie. Kiekvieną produktą reikia tinkamai naudoti, tada jis bus nauda, o ne bėda. Mano besiveliantiems ilgiems plaukams tai tikras išsigelbėjimas, tačiau mano plaukai yra sveiki, aš naudodama šią priemonę nesitikiu kažkokio gydomojo efekto ir niekada nenaudoju kasdien. Jei tikiesi gydomojo efekto - nusivilsi. Verčiau tuomet patarčiau kasdien išgerti po kukurūzų aliejaus šaukštą, o CHI šilką naudoti tada, kai nori gražių spindinčių plaukų efekto iš karto. Pavyzdžiui, besiruošiant į vakarėlį. Arba grožio konkursui. CHI juose labai populiaru. CHI šilkas naudojasi labai taupiai. Priemonė nenuskalaujama, tinka visų plaukų tipams, juos paverčia švelniais ir blizgančiais. Lengva formuoti šukuoseną. Rašoma, kad apsaugo nuo saulės, vėjo ir vandens druskų, tad gyvenančioms prie jūros kaip aš, šilkas bus numeris 1 vasarą. Naudojant namuose, ne kirpykloje, kelis šilko lašus tepame ant švarių išplautų plaukų, o tuomet džioviname džiovintumu. Be parabenų. CHI šilko kompleksas mano plaukams labai patiko. Būtų įdomu pamatyti, kokia procedūra su juo atliekama kirpykloje. Rekomenduoju išbandyti.

CHI INFRA PLAUKŲ KAUKĖ. Kiek mažiau tikęs rinkinio produktas yra kaukė. Nesakau, kad ji bloga - ji drėkina plaukus, suteikia elastingumo plaukams, atgaivinu pažeistus plaukus. Plaukams suteikia švelnumo ir spindesio. Norėčiau geresnio kvapo ir daugiau švelnumo plaukams. 59 ml yra per mažai, kad pastebėti kažkokius didelius pokyčius plaukuose.

CHI INFRA ŠAMPŪNAS. Šampūnas gerai putoja, tačiau kaip ir kaukei, 50 ml yra per mažai, kad sulaukti labai gero rezultato. Tiek kaukė, tiek šampūnas greitai naudojasi, užtenka keliems kartams. Manau, kad pamatyti ar tikrai plaukus atstato ir drėkina tokio kiekio tikrai nepakanka. Kaip ir kaukei, norėčiau geresnio kvapo.

APIBENDRINIMAS. Profesionalių CHI mini plaukų priežiūros rinkinukas man labai pravertė kelionėse. Man patiko, kaip mano plaukai atrodė naudojant šias priemones. CHI produktų linijų yra begalė, tad geriausia prieš kažką perkant pasitarti su kirpėju arba CHI atstovais. Jei turi kažkokių dvejonių, Tau taip pat patarčiau pirkti pirmiausia rinkinuką, kur buteliukai po 59 ml., o tik tuomet, jei tiko, įsigyti didelės talpos butelius. Ateityje noriu išbandyti CHI plaukų dažus ir plaukų formavimo prietaisus.

P.S. CHI produktų ieškok ir Pelenėje jau šį savaitgalį.

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page