top of page

Catrice VIENNART kolekcija ir nuomonė


Na štai, pagaliau aš išsimiegojusi po darbo, tad galiu sugrįžti šviežia galva prie moteriškų dalykėlių. Tiek galvoje įrašų, naujų kolekcijų aprašymų, mano makiažo pavyzdžių (nors vis sunkiau atrasti progą pasidažyti), grožio naujienų, bei išmoktų pamokų apie grožį, o laikas taip bėga, kad vos spėju padaryti bent 10% tiek, kiek noriu. Sunku organizuoti savo laiką, kai reikia blaškytis tarp įvairių sričių, bet patikėk manimi, tai man teikia milžinišką pasitenkinimą, o darau maksimaliai tiek, kiek leidžia galimybės.

Šiandien su Sofija nubėgome apžiūrėti Catrice Viennart kolekcijos, kuri nėra jokia naujiena (2014 metų lapkričio - gruodžio kolekcija), tačiau mūsų Eurokos pasiekė visai nesenai. Manau daug geriau rašyti apie tai, ką jau turime parduotuvėse, tad paskutiniu metu einu šia kryptimi. Pastebėjau, kad Eurokos visada galima rasti įvairių senesnių Catrice kolekcijų, kai tuo tarpu Droge galime rasti naujausias kolekijas. Tai truputėlį keista, tačiau koks skirtumas, svarbiausia, kad turime galimybę įsigyti tai, ko norime. Kuo daugiau kolekcijų atkeliauja iki mūsų, tuo įdomiau. Šiandien aptariame Catrice Viennart moteriškumu ir elegancija alsuojančią gėlių ornamentų ir nėrinių kolekciją, pasižiūrime kaip nuotraukose atrodo produktai, bei pasakysiu, kas man krito į akį, o kas nelabai. Viskas kaip visada. Žiūrim ir skaitom.

CATRICE VIENNART PRODUKTAI IR NUOMONĖ

  • VIENNART akių šešėliai. Mane keri įvairūs spaudai šešėliuose ar skaistaluose, o Catrice tai daro labai gerai. Nėriniai ant šešėlių atrodo fantastiškai. Spalvos skitos susikurti žieminiam makiažui, tačiau tik nuo mūsų rankų priklauso, kaip mes juos panaudosime. Labai praktiškos spalvos, kurios tikrai negulės stalčiuje. Labai gera pigmentacija. Labai patiko. 3 spalvos. 4,19 EU

  • VIENNART lūpų dažai. Žieminė kolekcija, žieminės ir spalvos. Šalti atspalviai man nelabai tinka, tad kažkaip ir nenorėjau išbandyti lūpdažių ant rankos. Be to, Catrice lūpų produktai būna dažniausiai labai geri, tad jei tau patinka spalvos, nedvejok. Trys spalvos. 4,19 EU

  • VIENNART blizgesio suteikianti pudra. Prisipažinsiu, aš turiu tokių produktų, o dažniausiai man jų prireikia vasarą einant į tokias šventes kaip vestuvės. Mėgstu naudoti kojoms, kaklui ar rankoms. Tai tikrai nėra tas produktas, kurio man labai reikia, tad dažniausiai užtenka labai ilgam, naudojama labai retai..., bet vistiek traukia. 5,19 EU

  • VIENNART skaistalai. Šaltų dviejų atspalvių kombinacija tiks susikurti ledo karalienės įvaizdžiui. Nebuvo galima išbandyti, tačiau vėlgi, dažniausiai Catrice skaistalai būna labai gerai pigmentuoti. Tik šį kartą man nepatinka pasirikti atspalviai. 4,19 EU

  • VIENNART nagų lakai. Į akį krito baltas ir rožinis. Labai patrauklus buteliukas, papuoštas gėlių raštais. Catrice nagų lakai visada būna šiuolaikiško dizaino, gero dengimo, o svarbiausia - ilgai laiko ant mano nagų (4-7 d.). Šepetėlis labai smagus. Blizgesys man irgi prie širdies. Man visada sunku atsilaikyti prieš dar vieną Catrice nagų laką, kurių turių visam gyvenimui. 4 variantai. 2,59 EU

  • VIENNART veidrodėlis. Norėčiau, kad daugiau naujų kolekcijų turėtų veidrodėlius. Stilingas sidabrinio atspalvio veidrodėlis traukia akį. Man atrodo aš dar jo grįšiu. Noriu. Smagu, kad Catrice šalia makiažo produktų dar pristato ir ką nors nesusijusio: rudenį matėm gumeles plaukams, dar būna auskarai, lipdukai, blizgučiai ir t.t. Labai smagu. 3,59 EU

VIENNART kolekcija nedidelė, ir nors tai žieminė kolekcija, tačiau man ji paliko gana nebloogą įspūdį. Tikriausiai ji Eurokos bus tik šį mėnesį, tad jei kas patiko, įsygyk. Juokingos kainos leidžia pirkti ką tik norim ir kiek tik norim. Ar gali būti geriau?

Ar kas nors sudomino iš šios kolekcijos?

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page