top of page

Dove Pure Care Dry Oil sako čiau sausiems plaukams


Labas rytas. Niekada nesisveikinu, nes dažnai darau ne vieną įrašą per dieną, tačiau šiandien noriu tarti labas rytas ir palinkėti gražios savaitės. Jau šeštadienį po metų pertraukos keliauju į darbą ir aš (nors intensyviai dirbau visus metus, tik kiek kitaip). Labai tuo džiaugiuosi, gali patikėti? Pasirodo, kad atostogos namuose su kūdikiu yra šimtą kart labiau varginančios, nei bet kuris kitas darbas, tad dirbti ne namuose bus vienas malonumas ir poilsis pavargusiai galvai. Na o šiandien savo rankose laikau Dove Advanced Hair Series Pure Care Dry Oil kondicionierių sausiems, spalvą praradusiems plaukams. Tikiuosi, kad jau skaitėte mano atsiliepimus apie tos pačios serijos šampūną, kuris atrodo kaip aliejus, bei plaukų aliejų, kuris plaukams suteikia blizgesio? Tiek šampūne, tiek kondicionieriuje yra vertingų aliejų (kokosų, makadamijų, vynuogių kauliukų), tad tai labiausiai tinkamos plaukų priežiūros priemonės sausiems plaukams. Kitokio tipo plaukams šios priemonės pagreitins riebalavimąsi. Mano plaukai nėra sausi, greičiau normalūs, tad plaukus dabar turiu plauti viena diena anksčiau, tačiau tai man ne problema.

Pure Care Dry Oil kondicionierius yra tirštos geltonos spalvos, ir yra šiuo metu bene vienintelis, kuris neapsunkina mano ilgų plonų plaukų. Kartu truputį nuima pasipūtimą, neleidžia elektrintis, plaukai būna lengvai iššukuojami. Jis, kaip ir šampūnas bei aliejus, taupiai naudojasi, nedirgina odos. Man patinka, kaip plaukai atrodo išplovus kompleksiškai su Pure Care Dry Oil serijos priemonėmis, o ir šiaip visada, jei galiu, naudoju tos pačios serijos veido ar plaukų priemones maksimaliam rezultatui gauti. Baigdama apžvalgą egaliu nepaminėti man ypač svarbių dalykų renkantis bet kokį produktą - daili žvilganti pakuotė ir saldus vasariškas kvapas, išliekantis mano plaukuose po plovimo apie dvi valandas.

P. S. Kad ir kaip kvailai skambėtų, turiu pagirti Dove už produktų fotogeniškumą, nes patikėkite, gražiai nufotografuoti nėra taip lengva, kaip gali atrodyti.

Pirkti: daugelyje parduotuvių

Kaina: ~6 EU

Talpa: 250 ml

Jei turi sausus plaukus ir bandei šį produktą, būtinai parašyk komentare, ar Tau jis patiko. Keiskimės nuomonėmis.

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page