top of page

CHI Travel, 44 Iron Guard ir mano garbanos


CHI Travel: CHI 44 Iron Guard plaukų purškiklis

Vakar supažindinau jus su Farouk Systems, o šiandien, pagaliau gripui traukiantis nuo manęs, papasakosiu apie Farouk CHI kelioninį rinkinį CHI Travel ir labiausiai iš visų keturių plaukų priežiūros priemonių patikusį CHI 44 Iron Guard apsaugantį nuo karštų plaukų prietaisų žalos.

Apie CHI Travel

Rinkinį sudaro dažytus plaukus apsauganti regeneruojanti plaukų kaukė Infra Treatment, drėkinamasis, stiprinantis plaukus šampūnas Infra Shampoo, plaukų purškiklis, apsaugantis nuo karščio CHI 44 Iron Guard ir giluminio atkūrimo šilko kompleksas Silk Infusion. Rinkinys yra nepamainoma priemonė keliaujant, nakvojant ne namie, norint turėti viską ko reikia plaukų priežiūrai po ranka mažais kiekiais bei siekiant profesionaliai prižiūrimų plaukų išvaizdos. Priemonės sudėtos į paprastą plastikinį įpakavimą, kurio patogumas suvokiamas duše.

CHI 44 Iron Guard purškiklis

Plaukus jau seniai nustojau tiesinti, nes dabar pas mane švenčių progoms - garbanų fiesta. Kažkada pirmą kartą pabandžiusi supratau, kad man jos labai tinka, tačiau nesu geras plaukų garbanojimo pavyzdys. Savo ilgus plaukus taip myliu, kad dažniausiai sugarbanoju tik apie 10 sruogų, kitų pagailiu. Tam naudoju paprastas kūgines garbanojimo žnyples.

Man CHI 44Iron Guard, tinkantis visiems plaukų tipams, taip patiko, kad neabejodama pirksiu didesnį buteliuką. Purškiklis apsaugo plaukus nuo karščio kartu jas palikdamas glotnias, minkštas, blizgančias, tačiau nėra skirtas joms fiksuoti. Naudodama nepastebėjau jokios garbanojimo žalos savo plaukams, nors mano garbanojimo žnyplės nėra profesionalios. Taip pat patiko, kad garbanos gražiai ir lengvai susiformavo su kūginiu prietaisu, ir atrodė gražiai tris dienas su trupučiu plaukų lako.

CHI kvapas

Kvapas yra skiriamasis CHI produktų bruožas. Pastebėjau, kad CHI plaukų priežiūros priemonių kvapas labai skiriasi nuo mano turimų kitų kompanijų priemonių. Jis nėra nei saldus, nei lengvai apibūdinamas - jis man asocijuojasi su kirpyklų kvapu, ar vyrų skutimosi putomis. Galėtų būti kiek geresnis. Plaukuose išsilaiko iki kelių valandų.

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page