top of page

Pirmas ir paskutinis Chanel lūpų blizgesys

Chanel Levres Scintillantes Glosimer, spalva 106

Oi taip lauktas blizgesys ir švytėjimas - rasta. Atspalvių įvairovė? Plojimai. Permatomi ir natūralūs, arba bizgūs ir riebūs? Nagi nagi, mano yra blizgus, ir tai buvo viena iš priežasčių, kodėl pirkau populiariausią Chanel lūpų blizgesį. Mano lūpos atrodo netgi putlesnės su juo nei yra, bei labai pamaitintos. Tačiau jei manai, kad ši produkto apžvalga bus teigiama, pagavau Tave - ne. Šis blizgis jau metų metus trūnija mano grožio kampelio stalčiuje, ir aš niekad jo nepasiilgstu. Kodėl? Apžvelkim.

Tikrindama šio Chanel lūpų blizgesio apžvalgas supratau, kad esu ta mažuma vargšelių moterų, kurios mokėdamos brangiai tikėjosi daug. Man šis blizgsys per brangus mokėti už tai ką gavau. Žinai, kad išbandžiau daug įvairių blizgesių, ir daugelis iš jų buvo daug geresni negu šis aukštos klasės produktas. Tiesą sakant, jis man labai primena vieną Essence lūpų blizgesių savo lipnia tekstūra. Man jis labai lipnus ant lūpų, toks lipnus, kad jausmas toks, kaip užsitepus sviesto ar aliejaus, lipnesis net už Essence minėtąjį. Net aplikatorius toks pats. Žinau, tokia tekstūra ir daro mano lūpas putlesnes. Na bet gana to putlumo, man nepatinka lipnūs blizgesiai, nes tada negaliu sustoti galvojusi apie nieką kitą, tik apie savo lūpas. Prastas išsilaikymas ant lūpų ir pigmentacija tikriausiai nenustebins, nes tai būdinga blizgesiams.Apibendrinus, tai pirmas ir paskutinis mano Chanel lūpų blizgesys. Nors daugeliui patinka. Atleisk man, tu nesurasi žodžio kito.

Skaityk daugiau:

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page