top of page

MAC Ruby Woo


MAC Ruby Woo lūpų dažai

LT. Tikriausiai nepatikėsi, bet turiu MAC Ruby Woo jau tris mėnesius, o tik šiandien pirmą kartą juo pasidažiau visai dienai. Mano geriausios draugės žino, kaip mane palepinti, esu joms labai dėkinga, kad mane supažindino su MAC. Buvo tik MAC tik pirmas mėnesis Lietuvoje, kai jos man nupirko Kalėdinį rinkinį, susidedantį iš Ruby Woo lūpų dažų, veidrodinio atspindžio lūpų blizgesio ir lūpų pieštuko. Viskas Ruby Woo - retro matinės raudonos spalvos. Kadangi šiandien nusprendžiau visai nesidažyti, išskyrus lūpdažį, pagalvojau, kodėl gi neišmėginus Ruby Woo. Be jokių pastangų pasidažiau juo, ir galiu drąsiai teigti, kad jam net nereikia lūpų pieštuko. Ideali klasikinė matinė raudona spalva lieka tiksliai ten, kur ja dažai. Ji puikiai atrodė ant mano lūpų pusė dienos, ir vis dar yra ten pat, kur buvusi. Vienintelis dalykas, kuris man nepatinka, tai stiprus saldus kvapas ir skonis, kurie truputį erzina iš pradžių. Man nepatinka kvapai ir skoniai ant lūpų. Bent jau ne visi. Tau tikrai reikia šito lūpdažio. Jei ne Ruby Woo, tai MAC populiariosios Russian Red. Arba Viva Glam V, universalios kūno spalvos. Arba Please Me, matinės rožinės. Ar gali pratęsti sąrašą?

MAC Ruby Woo Lipstick

EN. You won`t probably believe, but I own MAC Ruby Woo for three months and it`s the first time today when I`m wearing it all day long. My best girl friends know how to spoil me, and I`m very thankful for them, that they introduced me MAC. It was the first month then MAC was introduced into Lithuania when they bought me a set from MAC Christmas collection. It consists of a classic looking milk color sparkling make-up bag, Ruby Woo lipstick, lipglass and liner. Everything Ruby Woo-retro matte red color. Since today I decided not to wear any make-up except a lipstick, I thought why not trying Ruby Woo. With no effort I put it on my lips, and I can confidently tell you that it looks perfectly without the lip liner. A perfect classic red matte color stays exactly where you paint it. I looked perfectly on my lips a half of the day and it`s still where I put it. The only thing I dislike is quite strong smell and taste which is sweet and a bit annoying at first. I`m not into taste and smell on my lips. At least not all. If not Ruby Woo, the popular Russian Red for sure. Or Viva Glam V, a universal nude color. Or Please Me, a matte rosy pink. Can you continue the list?

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page