top of page

BIOK Rasà Magic Hair


Rasà Magic Hair intensyviai plaukus drėkinantis nenuplaunas balzamas

LT. Kiekvieną kartą, kai paminiu Mantui, kad noriu nusikirpti savo plaukus trumpai, jis žiūri į mane netikinčio ką girdi žvilgsniu. Aš dievinu pasikeitimus savo gyvenime. Tarkim, jei kas nors man pasiūlytų gyventi Australijoje, sutikčiau su tuo ilgai negalvojusi. Pasikeitimai gali uždegti kibirkštėlę mūsų akyse, tačiau geriausias periodas yra tas, kai dar kažko negavai, nepasiekei, bet savo galvoje dėlioji mintis į vietas, svajoji, tikiesi, abejoji, ir visi įmanomi jausmai kartu sudėjus. Taigi savo mintyse aš esu trumpu nauju kirpimu, be jokių kūtvėlų. Kol tai tik mano svajonė,

BIOK Rasà Magic Hair intensyviai plaukus drėkinantis balzamas su hialiuronu, kuris kvepia kaip kvepalų buteliukas, yra mano didžiulis pagalbininkas. Prižadu, Tavo buvęs vaikinas norės sugįžti, jei sutiks Tave gatvėje taip kvepiančią. Nesijaudink, nereiks jam labai arti prieiti, nes šis balzamas yra gera kvapo bomba. Man patinka jį naudoti kasdienai, nes plaukai tampa lengvai iššukuojami mano mėgstamiausiu Macadamia šepečiu. Geras drėkinantis kondicionierius yra privalomas ilgiems mano plaukams. Rekomenduoju ir Tau šį lietuvišką baltos kreminės tekstūros balzamą gražiame slidžiame mėlyname įpakavime.

Pirk: daugelyje parduotuvių ir E-BIOK

Kaina: 3,18 EU

Talpa: 150 ml

______________________________________

Rasà Magic Hair Intensive Moisturizing Leave-In Balm

EN. Every time I mention to Mantas that I want to cut my hair short, he looks at me in a disbelieving look. I adore changes in my life, and if, let`s say, somebody invited me to live in Australia, I would agree the same moment without a lot of thinking. Changes can bring new sparkle in our eyes, but the best period is when you haven`t got something, haven`t achieved your goal, but in your head you are putting everything in order, dream, expect, doubt, and all the possible thought come in a flow to you mind. So in my mind I`m with a new fresh cut, without any worries about my tangles. While it`s still in my dream, I have to reach for

BIOK Rasà Magic Hair Intensive Moisturizing Leave-In Balm with Hialuronan, which smell like a bottle of the best perfume. I promise, your ex might want to come back to you after meeting you in a street and smelling your hair with this conditioner in. He would definitely be able to smell it without even approaching you too close, because the smell is a bomb of explosion. I love using it for my daily bases, because it keeps my hair easy to brush with my all times favorite Macadamia brush. A good hydrating leave-in hair balm is a must for my long hair, and I recommend you trying this Lithuanian brand white creamy texture hair balm in a beautiful sleek blue packaging.

Buy: BIOK

Price: 3,18 EU

Capacity: 150 ml

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page