top of page

Dove Pure Care Dry plaukų aliejus apžvalga


Dove Pure Care Dry plaukų aliejus

Net negalėtum įsivaizduoti, kiek kartų man prireikė šiam įrašui pradėti, nes, pirmiausia, jau antra bemiegė naktis iš eilės (kodėl po velnių taip sunku auginti vaikus?!!). Antra, Sofija šaukia man į ausį kaip išprotėjusi (nemiegojo, o tai reiškia, kad visą dieną bus pikta). Ir štai pagaliau aš atsisėdu rašyti ir randu mane pralinksminantį aprašą ant stiklinio ir prašmatniai atrodančio Dove Pure Care Dry Oil buteliuko: "tai lengvas aliejus, skirtas senėjantiems plaukams". Pradedu kikenti. Atrodo, kad visi bando priminti, kad tu sensti jau nuo tada, kai gimsti. Man 27, turiu didelių svajonių ir troškimų... Juokauju.

Aliejus nuostabus. Nenuostabu kodėl. Jis yra iš Dove Advanced Hair Series. Žinodama tai, tikiuosi labai daug. Ir gaunu. Jo lengva formulė, visiškai neriebi, ir atrodo ideali mano ilgiems ploniems plaukams. Tikriausiai prisimeni, kad prieš tai naudojau natūralų Pienės Pūko plaukų aliejų, kuris yra iš visai iš kitokios operos. Reikėjo laiko, kol išmokau tiksliai atitaikyti aliejaus kiekį savo plaukams, kad jie neapsunktų. Nesvarbu, kiek tepčiau Dove aliejaus ant plaukų - 3,4 ar 5 lašus - plaukai netampa riebaluoti ar apsunkę. Nuostabu! Taip pat jie atrodo sveikai blizgantys. Pastebėjau, kad ir greičiau džiūna. Kvapas saldus, primena man mano mėgstamus Lancôme Hypnôse kvepalus, ir išlieka plaukuose bent pusei dienos. Esu tikra, kad aliejus tiks visiems plaukų tipams.

Pirkti: daugelyje parduotuvių
Kaina: ~10 EU
Talpa: 100 ml
Skaityk daugiau:

Ar jau bandei šį Dove plaukų aliejų? Patiko?

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page