top of page

Dove Pure Care Dry Oil šampūnas


Dažniausiai nėra nieko ypatingo papasakoti apie plaukų šampūnus. Jie gerai plauna plaukus arba ne. Pagaminti iš natūralių ingredientų arba ne. Viskas. Bet tik ne šį kartą. Ar kada matėte šampūną, kuris atrodytų kaip aliejus? Kalbu apie Dove Advanced Hair Series Pure Care Dry Oil (rodos, nesibaigiantis pavadinimas) šampūną praradusiems spalvą sausiems plaukams. Ydomu tai, kad šampūne yra vertingų aliejų (sudėtis rodo, kad yra kokosų, makadamijų, vynuogių kauliukų aliejų), suteikiančių šilkinį efektą. Turiu, nors ir nenoriu, pripažinti, kad apibūdinimas atitinka mano plaukų būklę šiuo metu. Mano plaukai auga greitai dėl šių priemonių, bet kad jie įgautų žvilgesį turėjau juo nudažyti (nevykęs buvo mano Loreal Casting dažų pasirinkimas, spalva labai greit apsiplovė, palikdama mano plaukus kaip vargetas).

Pirmą kartą nusprendusi išbandyti Dove šampūną pagalvojau kas čia dabar. Aliejaus išvaizdos konsistencija ir tekstūra. Kas nori vietoj galvos plovimo ant natūraliai susiriebalavusių plaukų dar uždėti aliejaus? Rankos nuleistos - ne aš. Tačiau malonus saldus kvapas (dieviškai kvepia vasara) man sakė, kad turiu tęsti procedūrą ir... Aliejus pradėjo putoti, ir kažkaip visai išnyko stiklinaitėje (visada šampūną atskiedžiu vandeniu ir leidžiu suputoti joje, o ne delnuose). Šampūnas putojo daug ir plovė gerai (akys norėtų nematyti SLS). Toms sausų plaukų savininkėms (ši serija būtent tokiems plaukams, kitokiems nerekomenduoju), kurioms patinka prabangiai atrodančios plaukų priežiūros produktų pakuotės, tikrai patiks Dove Advanced Hair Series produktų dizainas. Žvilgus ir kaip iš pieno plaukęs.

Pirkti: daugelyje parduotuvių

Kaina: ~6 EU

Talpa: 250 ml

Skaityk daugiau:

Kokiomis priemonėmis prižiūri plaukus?

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page