top of page

Nemokami profesionalaus vizažo pagrindai


Jau kurį laiką ketinau pasakyti, kad ruošiu Tau pavasario dovaną. Kaip jau žinai, esu baigusi profesionalius vizažo kursus, kurie man kainavo labai brangiai. Žinodama, kad Tu, mano skaitytoja, jau kuris laikas seki www.karolinamikaliune.com įrašus, nuspręndžiau, jog pat metas prisėsti ir pabandyti Tau paprastai perteikti savo sukauptą bent dalį informacijos apie profesionalų vizažą. Tai pati pradžia, kuri padės apsispręsti, ar Tau reikia profesionalaus vizažo kursų, jeigu vieną dieną nuspręsi tapti profesionalia vizažo meistre. O net jei ir neketini ja tapti, mano paprastai pateikta informacija Tave supažindins su profesionalaus vizažo pradžiamoksliu. Nemokamas skaidres su vizažo pagrindais Tau paruošiau su didele meile. Prenumeruok mano puslapio naujienas ir jos jau tą pačią dieną atsidurs Tavo pateiktame el. pašte.

Tavo Karolina

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page