top of page

Muilo namai Mėtų muilas|Muilo namai Mint Soap


Muilo namai Mėtų muilas

LT. Ar žinote tą jausmą, kai ką nors pamatote parduotuvėje, internete, o dažniausiai pas draugę, ir suprantate, kad to kažko jums beviltiškai reikia? Man taip tikrai nenutinka dažnai, bet buvo, tikrai buvo, kai pamačiau viename lietuviškame bloge spalvotus Muilo namai muilus. Nuo tada šis gražuolis su kava atsakingas už mano odos švelnumą ir tai, kad oda būtų paruošta kitoms grožio procedūroms, na o šis šilko grožybė plauna mano veido nešvarumus. O šiandien dar viena pristatau. Tadam - mėlinis muilas, kurio užduotis kitokia: jis turi mane atgaivinti po bemiegės nakties (taip, Sofija vis dar nekaip miega), ir prižadinti savo saldžiu mėtiniu kvapu kai aš to visai nenoriu keltis. Man patinka trys skirtingi sluosniai ir jo forma, o atkeliavo muilas į mano namus pačioje gražiausioje kada nors matytoje muilo pakuotėje. Irgi mėtinėje. Ar prisimenat, kai rekomendavau šiuos muilus Dovanų gide 2014? Vis dar nepakeičiau nuomonės. Jie tikrai tinka dovanoms bet kokia proga. Nebrangūs. Sunku atsilaikyt, jei viską imtume ir susumuotume tai, ką čia prirašiau.

Pirkti: Muilo namai

Kaina: 4 EU

Kokių įdomių muilų rekomenduotumėte išbandyti?

_________________________

Muilo Namai Mint Soap

EN. Do you know the feeling when you see something in the shop, or on the Net, or most often at your friend`s and you understand that you also desperately need it? For me it doesn`t happen very often, but I experienced this feeling of ridiculous attraction when I saw colorful Muilo namai soap bars in one Lithuanian blog. Since then this coffee beauty has to make sure my body skin is soft and ready for other beauty procedures, and this silk beauty washes my face dirt, and now a new one to be introduced. Mint soap has got a different task: it has to refresh me after a sleepless night (yep, Sofija still doesn`t sleep well) and to wake me with its sweet mint scent when I don`t want to. I love the three different layers and its form, and it came at my home in the most beautiful mint packaging. Do you remember I recommended these soaps in my Guift Guide 2014, and I haven`t changed my opinion. A perfect gift for any occasion. Very affordable as well. Difficult to resists if we sum up all the points I have mentioned.

What any other interesting soap bars would you recommend me to try?

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page