top of page

Pigi kosmetika|Super Affordable Make-up Products


Pigi kosmetika

LT. Keliamės ir spindim! Tam, kad suspindėtum, nebūtinai turi, nebūtinai turi būti "apiplėšta" kosmetikos parduotuvėje. Nors visada džiaugiuosi savo profesionalios kosmetikos rinkiniu, visdar slepiu nuo vyro, kiek visa tai kainavo. Ša... Šį rytą geriau pakalbėkime apie prieinamus arba pigius dekoratyvinės kosmetikos produktus. Pas mus visas stalčiuose slepiasi bent keletas "pigiaškų". Ne visos galim sau leisti mokėti šimtines už tušą ar šešėlius, nes juk daugeliui iš mūsų vieno tokio gėrio kolekcijoje neužtenka. Jau seniai atkreipiau dėmesį į tai, kad netgi mano tos draugės, kurios gali sau leisti paišlaidauti, turi labai prieinamų perliukų.

Ar dar prisimeni, kaip prasidėjo mano meilė nebrangiai kosmetikai? Pasižiūrėk čia. Šiaip ar taip, norime atrodyti puikiai, net jei norime ir sutaupyti, taip? Nesvarbu kokia diena laukia. Kadangi žinau, kad mėgsti net tik taupyti, bet ir atrodyti geriausiai kiek įmanoma, pasidalinsiu keletu geriausių ir labiausiai prieinamų makiažo perliukų, kuriuos galėjau atrasti. Jei kažką praleidau, parašyk.

EN. Rise and shine! In order to shine you do not necessarily have to be ripped off in a drugstore. Although I`m always on the cloud nine for my professional make-up kit, I still keep it secret from my husband how much I invested in it. Shhh... Let`s talk this morning about super affordable make-up products. Affordable beauty products are something we all have. Not every woman can let herself pay a fortune for a mascara or eyeshadow, because we have to admit that for most of us one of them is not enough. I have noticed that even my friends who can let themselves buy what they want have got some affordable beauty bits.

Do you remember how my love to affordable make-up started? Look up here. After all, we want to save money on make-up while still looking great, don`t we? No matter what the day holds for you. Since I’m sure you love saving money as much as I do and look at your best, I’ll share some of the best and most affordable beauty pieces I could find, but please let me know if I missed any great ones.

My Best and Super Affordable Make-up Products List

  1. Essence Metal Glam Eyeshadow.

  2. Essence Liquid Ink High Shine Eyeliner.

  3. Essence Hidden Stories Mascara Topper.

  4. Essence Hidden Stories Highlighter.

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page