top of page

VIVI dovanų rinkinys "12 kodėl?"|VIVI Gift Set "12 Why?"

VIVI dovanų rinkinys "12 kodėl"

Pirkti: aš visada perku Palangos g. 2, Vilniuje, nes čia galiu pabendrauti su pačia parduotuvės savininke Kamile. Užbėkite pas ją pasitarti dėl dovanų kitiems, ji visada mielai pataria. Taip pat galite pirkti kitose VIVI parduotuvėse arba internetu.

Kaina: 25,80 EU

Talpa: 4 produktai po 100 g.

Man labai patinka rinkti dovanas kitiems, tačiau malonu ir gauti. Gimtadienio proga gavau daug puikių dovanų, nes mano draugai mane puikiai pažįsta. Aš mėgstu kosmetiką, keliauti, aktyvią veiklą, universalius daiktus, paskutiniu metu pradėjau domėtis produktų sudėtimi, tad teikiu pirmenybę natūraliems produktams. Tačiau tuo pačiu ir kreipiu dėmesį į pakuotę. Taigi labai apsidžiaugiau gavusi VIVI gražaus dizaino 4 produktų rinkinį kartoninėje dėžutėje su šilkografiniu užrašu. Vienas produktas – paslaptis, tad ir Tau neatskleisiu, kad būtų įdomiau.

Kam dovanoti?

Moterims ar vyrams, mažiems ar dideliems, namisėdoms ar keliauninkams, verslininkams ar sportuojantiems – manau šis rinkinys įtiks ne tik man, bet ir kitiems. Puiki dovana sau ir kitam. Nepamirškite savo verslo partnerių!

Kas slepiasi dėžutėje?

12 vaistažolių šampūnas, kondicionierius ir serumas pasirūpins Jūsų ar mylimo žmogaus plaukais, o paslaptingasis produktas suintriguos. Ar vaikystėje žaidėte žaidimą, kai renkiesi stalčiuką ir nežinai, kas ten bus? Apie 12 vaistažolių produktus papasakosiu atsiruose įrašuose, tačiau juos jau išmėginau – mano plaukams jie buvo tikra atgaiva.

Tačiau gaunate ne tik 12 vaistažolių produktus. Viduje dar yra 50 lt vertės čekis odos tyrimui. Daugelis, tarp jų ir aš, kenčia nuo odos problemų, tad mylimi žmonės tikrai apsidžiaus, kad jais taip rūpinatės. Tyrimui reikia registruotis iš anksto. Teirautis VIVI parduotuvėje, kurioje lankotės.

Bet tai dar ne viskas. Be lankstinuko apie VIVI ir jų produktus dar rasite 50 % nuolaidą VIVI produktams visam sausio mėnesiui, bei, žinoma, užpildę formą, gausite lojalumo kortelę, su kuria taikoma 20 - 40 % nuolaida visus metus.

Apibendrinimas

Atkreipkite dėmesį į „12 kodėl?“ ant dėžutės. Sunku jiems nepritarti. Geri lietuviški kosmetikos produktai tikrai skatina didžiuotis Lietuva. Matome, kad lietuviai originalūs ir kūrybingi, jei sugeba pateikti tokius produktus mūsų rinkai. Vien tik ko verta natūrali produktų sudėtis, buteliukų grožis, dėžutė. Dovana tikrai atrodo prabangiai, todėl tiks visiems. Rekomenduoju.

atsiliepimai apie vivi

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page