top of page

Ziaja kūno sviesto su kakavos sviestu apžvalga|Ziaja body Butter with Oleum Cacao Review

Aš visiškai pakeičiau savo kūno priežiūros rutina, nes turėjau keletą odos problemų. Nemanau, kad šios problemos buvo susiję su tam tikrai produktais, o daugiau su hormonais. Tačiau aš nusprendžiau palikti senus produktus kitiems laikams, ir pradėjau naudoti naujus, nes kas žino.

Pirmiausia, įtraukiau keletą lenkų firmos Ziaja kūno priežiūros produktų į savo kasdieninę kūno priežiūrą. Kakavos linija skirta žmonėms nuo 17 metų, ir kurie turi sausą arba normalią odą. Ziaja nepriklauso natūraliai kosmetikai, ir aš girdžiu Tave sakant - pagaliau. Taip, aš nesu linkusi į alergijas ar panašius dalykus, todėl leidžiu sau naudoti ką noriu, ne tik natūralius produktus.

Mano oda yra sausa, ir pirmas produktas kurį naudojau iš Ziaja buvo kūno sviestas su kakava. Aš esu tikra mylėtoja produktų, kurie greitai susigeria į odą, o šis kūno sveistas yra būtent toks. Tekstūra yra pakankamai lengva, ir primena man putėsius - sakyčiau tai puikiausia tekstūra kūno sviestui. Kakavos kvapas yra pakankamai stiprus, o Jūs žinote, kaip aš tai vertinu. Šį sviestą naudoju prieš eidama miegoti, ir atsikeliu su švelnia oda. Taip pat turiu pastebėti, kad šio kremo užteks apie 10 kartų, o jis yra labai pigus. Verta pirkti.

Kaina: ~3,77 EU

Pirkti: Maxima, Drogas, Sarma, pigu.lt, Assorti

Vertinimas: 9/10

EN. I have completely changed my body care routine completely since I was having some skin problems. I don`t think these problems were connected to some specific products, but more with hormones. However, I decided to leave old products for other times, and started using new ones, because who knows.

First of all, I included some Polish brand`s Ziaja body care products into my daily care. Cacao line is for people from 17 years and who have dry and normal skin. Ziaja doesn`t belong to natural cosmetics, and I hear how some of you say - finally. Yes, I`m not tend to alergies and similar things, so I let myself to use what I want, not only natural products.

My skin is dry, and the the first product from Ziaja which I used was a body cream with Oleum Cacao. I`m a real lover of fast absorbing product and this body butter is exactly like this. The texture is quite light, and reminds me the mousse, the greatest texture for a body butter I would say. The smell of cacao is quite strong and sweet, and you how I appreciate it. I use this body butter before going to sleep, and wake up with a soft skin. I also have to note that this cream will last you for about 10 times, and is very cheap. Worth buying.

Price: ~3,77 EU

Buy: Maxima, Drogas, Sarma, pigu.lt, Assorti

Rating: 9/10

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page