top of page

Ką man reiškia niekada nesibaigiantis norų sąrašas/What Never Ending Wish List Means to Me

Kažin ar Tu esi tokia kaip aš - aš visada ko nors noriu. Pirmiausia, tai aš visada noriu mokytis. Yra tiek daug puikių dalykų, kurie mane domina, ir visada buvo pirmenybė ko nors išmokti, nei ką nors turėti. Tėvai to kažkada išmokė, ir tai buvo didžiausia dovana, kokią jie galėjo duoti. Taigi jei turėčiau daugiau pinigų, aš tikrai ką nors studijuočiau dar, beje, jau žinau ką, bet norėčiau tai pasilaikyti sau. Antra, aš visada noriu keliauti. Keliavimas plečia akiratį, negalėčiau nepritarti šiam posakiui. Kažkada turėjau progą daug keliauti, dabar keliauju naudodama savo vaizduote. Tai daug įdomiau. Juokauju:) Trečia, yra daug mergaitiškų dalykų, kurių nuolat noriu: naujo arbatos puodelio, gėlių, knygų, namų puošybos daikčiukų, dovanų savo šeimynykščiams...Šis sąrašas niekada nesibaigia.

Visi šie maži norai yra daug mažesni už norą, kad mano šeima ir draugai būtų sveiki...Jei turime svajonių, tai reiškia, kad esame gyvi...

ENGLISH

I wonder if you are like me-I always want something. First of all, I constantly want to study. There are so many great things that interest me, and it has always been the priority to learn something than to have something. My parents have taught me this and this was the greatest gift that they could have ever given me. So if had more money, I would definitely study and I already know what, but I would like to keep it just for me. Secondly, I always want to travel. Traveling broadens the mind, they say, and I couldn`t agree more. Once I had an opportunity to travel a lot, and now I travel with my imagination. It`s way more interesting! :) I`m joking. Thirdly, there are a lot of girly things that I contantly want: a new cup of tea, flowers, books, home decor items, presents for my family members...This list is never finishing.

All these little wishes are weaker than a wish for my family and friends to be healthy...If we have dreams, this means we are alive...

blogger wish list

Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page