top of page

Ombre lūpos|Ombre Lips

LT. Iš pradžių buvo Ombre plaukai, kurių neišbandžiau, nes per daug myliu savo plonus ilgus plaukus, kad juos gadinčiau. Tačiau su makiažu viska kitaip - pasidarei, nepatiko, nusivalei. Taigi nenuostabu, kad pagaliau išbandžiau Ombre lūpas. Instagram pamačiau vieną nuotrauką, kur buvo rodoma, kaip pasidaryti Ombre lūpas. Tik tada atėjo į galvą mintis, kad iki šiol nebuvau bandžiusi šios gana paprastos technikos lūpoms. Ką galiu pasakyti - man labai labai patiko mano pasirinktas Ombre variantas, o svarbiausia, panaudojau pagaliau savo niekam tikusį akių pieštuką lūpoms (nereiks išmesti), o lūpos tokios buvo daugiau negu pusė dienos. Manau, tai bus mano einamiausias žiemos periodo lūpų makiažas. Įvertinkite.


Eiga:


  1. Lūpas apvedu rudu akių pieštuku BeYu Soft Liner for eyes and more 684.

  2. Ant apatinės lūpos nupiešiu V raidę, ant viršutinės apverstą.

  3. Ant lūpų uždedu Nyx Nude on Nude paletės lūpų dažus, paskutinę paletės spalvą.

  4. Lūpų dažų šepetėliu viską išskaidau ant lūpų.

  5. Galima uždėti blizgesio.

EN. Everything started from Ombre hair, which I haven`t tried, because I love my thin long hair to much to harm them. With make-up it`s different-you do, like or not and clean. So it`s no wonder why I have finally tried Ombre lips. On Instagram I saw a tutorial how to do them. Only then I realized that I had never tried that quite simple technique. What I have to say - I was very satisfied with my variant, and I finally used my bad eye pencil (I won`t have to throw it out), and my lips remained the same morse than half of the day. I think this lip make-up will be my favorite throughout the winter season. Judge you now.


Steps:


  1. Line your lips with BeYu Soft Liner for eyes and more 684.

  2. On the lower lip line V letter V, on the upper V upside down. raidę, ant viršutinės apverstą.

  3. Apply the last lipstick color from Nyx Nude on Nude palette. ės lūpų dažus, paskutinę paletės spalvą.

  4. Use lip brush to blend lip liner with lipstick.

  5. Apply lip gloss if you want.


Read More

No tags yet.

Karolina Mikaliūnė

bottom of page